در حال بارگذاری ...
  • سامانه خودنویس گامی رو به جلو در راستای حکمرانی الکترونیکی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری به تشریح اقدامات وزارتخانه در بخش مسکن و ساختمان پرداخت .

    هادی عباسی اصل گفت : تاکنون ۸۷ هزار و ۶۸ قرارداد اجاره در سامانه خودنویس ثبت شده‌ است و این رقم در حال افزایش است .

     

     

     

     

     
     
     
     
    خبرنگار : سید علی سید صدر
     
    تصویربردار :‌ یوسف سعیدی
     
     




    مطالب مرتبط

    از ابتدای امسال تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کدرهگیری رایگان صرفا در سامانه خودنویس ثبت می‌شوند . دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس هم توسط مشاوران املاک و هم خود مردم به عنوان متعاملین به صورت رایگان امکان پذیر است .

    |

    سامانه خودنویس در وزارت راه و شهرسازی سامانه‌ای است که مدت ها شروع به کار کرده است و سامانه قراردادهای اجاره است که به صورت رایگان موجر و مستاجر می‌توانند قراردادهایی را بین هم تنظیم و شاهدان امضا کنند و اینکار بدون پرداخت هزینه است و این قراردادها در شوراهای حل اختلاف دارای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از اختصاص زمین به نهضت ملی مسکن به میزان بیش از ۶ برابر مسکن مهر خبر داد و گفت : عرضه ۱۸۲ هزار خانه خالی به ...

    |

    سامانه خودنویس سامانه‌ای است که با هدف رایگان کردن قرارداد اجاره بین موجر و مستاجر راه اندازی شده است و از سال آینده خرید و فروش ملک را در این سامانه انجام خواهیم داد .

    |

    با روی کار آمدن دولت سیزدهم و ابلاغ قانون جهش تولید مسکن ، ما در وزارت راه و شهرسازی ، مکلف شدیم تا این سامانه را راه‌اندازی کنیم و سامانه خودنویس در همکاری با شرکت دانش‌بنیانی در دانشگاه تهران راه‌اندازی شد .

    |

    نظرات کاربران