در حال بارگذاری ...
  • برگزاری آئین واگذاری قطعه زمین رایگان به ۶۰۲ خانواده در استان آذربایجان شرقی

    طرح جوانی جمعیت یکی از مهمترین طرح های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی است که با توجه به تاکیدات مهم رهبر انقلاب و سیاست های ابلاغی ایشان در این حوزه کلیه دستگاه های مرتبط با تمام توان جهت تحقق این امر تلاش می کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، آئین واگذاری زمین رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت با حضور خسرو ، دانشجو معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی ، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی ، سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان ، یعقوب هوشیار شهردار تبریز ، مقامات استانی و خانواده‌های هدف این طرح در آذربایجان شرقی برگزار شد .

    آئین واگذاری زمین رایگان در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ۶۰۲ خانواده در سطح استان آذربایجان شرقی برگزار شد .

    سید احمد موسوی در این آئین گفت : طرح جوانی جمعیت یکی از مهمترین طرح های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی است که با توجه به تاکیدات مهم رهبر انقلاب و سیاست های ابلاغی ایشان در این حوزه کلیه دستگاه های مرتبط با تمام توان جهت تحقق این امر تلاش می کنند .

    وی در ادامه عنوان کرد : این آئین مرحله سوم واگذاری زمین رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت است و به تعداد ۶۰۲ خانواده در سطح استان زمین رایگان واگذار گردید .

    موسوی با توضیح طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت : مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان ، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند ، در صورت واجد شرایط بودن زمین رایگان تعلق می گیرد و متقاضیان دارای شرایط مذکور می توانند از سامانه مربوطه جهت ثبت نام اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    واگذاری زمین به خانواده‌هایی که مشمول این قانون شدند در سه مرحله در این استان انجام شد که استقبال مردم سیر افزایشی داشته است .

    |

    در اراضی ۵۵ هکتاری پارک سوکان در مجموع ۳۸۴ قطعه زمین برای اختصاص به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود دارد که برای واگذاری زمین به متقاضیان سازوکار قرعه‌کشی و اولویت‌بندی در نظر گرفته شده است .

    |

    در طرح جوانی جمعیت ، زمین مورد نیاز برای تمام این متقاضیان تأمین شده و تاکنون ۲ هزار قطعه به متقاضیان واگذار شده و به مابقی هم تا پایان امسال واگذار خواهد شد .

    |

    در هشت سال قبل از دولت سیزدهم دچار رکود شدید در حوزه مسکن بودیم و باید آنچه از قبل مانده بود نیز به اتمام می رسید، همچنین کارهای در دست اقدام باید آغاز می شد ، از طرفی رکود شدید اقتصادی و رشد منفی تورم نزدیک به ۶۰ درصد وجود داشت و شهید رئیسی در این شرایط دولت را تحویل گرفتند که ...

    |

    نظرات کاربران