در حال بارگذاری ...
  • تخصیص ۵۰۰۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در استان خراسان جنوبی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از برگزاری آئین قرعه کشی و تخصیص ۵ هزار قطعه زمین مسکونی به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در استان خبرداد .

    میرمحمد مودی با اعلام این خبر افزود : طی مراسمی آئین قرعه کشی و تخصیص ۵ هزار قطعه زمین مسکونی به متقاضیان و خانواده های مشمول قانون حمایت ازخانواده وجوانی جمعیت در قالب پویش خانواده مهدوی در مرکز استان برگزار می شود .

    میرمحمد مودی افزود : با عنایت به دستور مقام عالی وزارت در خصوص واگذاری زمین در قالب ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بازه زمانی دهه مبارک فجر تا میلاد با سعادت امام زمان (عج) این مراسم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، استاندار خراسان جنوبی ، تعدادی از مدیران و مسئولین کشوری و استانی و حدود ۲۰۰ خانواده دارای فرزند سوم و ۴ فرزند زیر بیست سال در روز پنجشنبه ۳ اسفندماه و بمناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در شهر بیرجند برگزار می شود .

    وی تصریح کرد : از مجموع ۵ هزار قطعه زمین که در مراسم فردا قرعه کشی و تخصیص خواهد یافت ۴ هزار و ۱۰۰ قطعه مربوط به متقاضیان شهر بیرجند و ۹۰۰ قطعه هم مربوط به متقاضیان سایر شهرستان های استان است .

    شایان ذکر است تاکنون حدود ۲ هزار قطعه زمین در شهرستان های استان قرعه کشی و به متقاضیان این طرح واگذار شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعطای ۶۵ قطعه زمین به ۱۳۰ خانواده واجد شرایط در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در شهرستان ...

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    علاوه بر موضوع برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی کاربری اراضی ، مسئله طراحی شهری و توجه به افزایش کیفیت محیط شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این موارد باید در بدنه کارشناسی و مدیریتی ادارات کل استانی تقویت شود ، لذا آشنایی با اصول و روش های طراحی شهری در کنار مسئله ...

    |

    این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن ۵۰۰ قطعه زمین جهت تخصیص به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان پیش‌بینی کرده است . در شهرستان ماهشهر ۲۵۶ نفر ، دزفول ۷۰۰ نفر و اهواز ۱۲۸ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حال طی مراحل اداری برای دریافت زمین هستند .

    |

    نظرات کاربران