در حال بارگذاری ...

آخرین وضعیت اجرای طرح های حمایتی مسکن در استان اصفهان

با پیگیری های بعمل آمده پروانه ساختمانی بیش از ۲۹ هزار واحد مسکونی اخذ شده و با تلاش های شبانه روزی مجموعه دست اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان تا کنون فونداسیون افزون بر ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی پایان یافته ، اسکلت و سقف بیش از هشت هزار واحد اتمام وسفت کاری بالغ بر ۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی به پایان رسیده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بیان آخرین وضعیت اجرای طرح های حمایتی مسکن در استان ، گفت : در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان تاکنون فونداسیون افزون بر ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی پایان یافته است .

علیرضا قاری قرآن در خصوص آخرین وضعیت طرح های حمایتی مسکن در استان اصفهان اظهار کرد : در استان اصفهان بیش از ۴۵۵ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد افزون بر ۱۵۵ هزار نفر حائز شرایط فعال هستند .  

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲۹ هزار متقاضی در حال حاضر تایید نهایی شدند افزود : تا کنون برای افزون بر ۴۸ هزار و ۸۰۰ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و برای بالغ بر ۳۷ هزار متقاضی نیز تخصیص پروژه صورت گرفته است . در حال حاضر در سطح استان اصفهان برای طرح نهضت ملی مسکن افزون بر چهار هزار و ۸۰۰ پروژه تعیین شده که بیش از ۳۹ هزار و ۸۰۰ واحد در این پروژه ها تعریف و هم اکنون برای بالغ بر ۳۷ هزار و ۹۰۰ واحد قرارداد سازنده امضا شده است .  

وی عنوان کرد : با پیگیری های بعمل آمده پروانه ساختمانی بیش از ۲۹ هزار واحد مسکونی اخذ شده و با تلاش های شبانه روزی مجموعه دست اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان تا کنون فونداسیون افزون بر ۱۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی پایان یافته ، اسکلت و سقف بیش از هشت هزار واحد اتمام وسفت کاری بالغ بر ۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی به پایان رسیده است .  

قاری قرآن در خصوص وضعیت پیشرفت پروژه های خودمالک و روستایی در سطح استان اصفهان اظهار کرد : با ارزیابی های بعمل آمده از پیشرفت فیزیکی متوسط پروژه ها مشخص شد پروژه های خودمالک در دست اجرا به تعداد بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در سطح استان به طور میانگین ۴۵ درصد و افزون بر هشت هزار واحد مسکن روستایی بصورت متوسط ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند . همچنین از سال ۱۴۰۰ تا کنون مالکان بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده استان اصفهان اقدام به اخذ پروانه نوسازی کرده اند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیان کرد : به لطف خدا با تلاش و پیگیری‌هایی که بعمل آمد اراضی مورد نیاز برای تامین مسکن تعدادی از متقاضیان حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال موضوع بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به آنان تخصیص یافت . در استان اصفهان بیش از ۱ هزار و ۴۰۰ نفر برای طرح جوانی جمعیت و افزون بر چهار هزار نفر برای طرح ۴ فرزند زیر ۲۰ سال اقدام به ثبت نام کردند که تا کنون به بالغ بر ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار حائز شرایط زمین رایگان واگذار شده است .  

قاری قرآن خاطرنشان کرد : بر این اساس در پویش قربان تا غدیر تعداد ۱ هزار و ۱۰۰ خانوار، پویش پیامبر رحمت (ص) ۱۸۴ خانوار، میلاد حضرت زهرا (س) لغایت میلاد حضرت علی (ع) ۶۴۳ خانوار و در پویش خانواده مهدوی ۹۰۰ خانوار زمین دریافت کردند . 




مطالب مرتبط

این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

|

در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

|

در سامانه طرح‌های حمایتی تولید مسکن و در سطح شهرهای استان اصفهان تاکنون تعداد بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پروژه نهضت ملی مسکن تعریف شده است که بر این اساس در مجموع افزون بر ۵۲ هزار واحد در این پروژه‌ها قابل تخصیص به متقاضیان خواهد بود .

|

از مجموع متقاضیان حائز شرایط بیش از ۶۸ هزار و ۴۰۰ نفر، حائزین شرایط فعال شهرهای جدید استان و افزون بر ۸۸ هزار و ۹۰۰ نفر ، متقاضیان حائز شرایط شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت هستند .

|

با بررسی‌های به عمل آمده از متقاضیان ثبت نامی حدود ۹ هزار نفر دارای فرم "ج" سبز بودند و برای تشکیل پرونده مراجعه کردند که تا کنون تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند . با توجه به اینکه در بعضی از شهرها زمین دولتی آماده داشتیم زمین به حدود یک هزار و ۳۵۰ نفر از مددجویان ...

|

نظرات کاربران