در حال بارگذاری ...
  • بررسی عملیات ساخت پروژه ۴۷۰۰ واحدی انبوه سازی سایت فدک در شمال شهر نیشابور

    اراضی در نظر گرفته شده در روستای دشت ۴۲۵ هکتار است که قابلیت تامین هفت هزار واحد مسکونی ویلایی یک طبقه را برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن با حضور در استان خراسان رضوی از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر نیشابور بازدید کرد .

    مالکی با همراهی خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از نزدیک از عملیات اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن که در قالب انبوه سازی ، آماده سازی سایت ها و موقعیت روستای دشت بازدید کرد .

    داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در حاشیه این بازدید گفت : اراضی در نظر گرفته شده در روستای دشت ۴۲۵ هکتار است که قابلیت تامین هفت هزار واحد مسکونی ویلایی یک طبقه را برای متقاضیان نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت دارد .

    گفتنی است در این بازدید از عملیات ساخت پروژه ۴۷۰۰ واحدی انبوه سازی سایت فدک در شمال شهر نیشابور و آماده سازی این سایت بازدید و مشکلات و موانع احصا و مقرر شد در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود .




    مطالب مرتبط

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    نظرات کاربران