در حال بارگذاری ...

پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۳۸۱ هزار متقاضی

پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن جزو تسهیلات خرد محسوب می‌شود که بر اساس آیین‌نامه پرداخت تسهیلات خرد ، ضرورت دارد تا بانک‌ها در اخذ ضامن از این دسته از متقاضیان ، مساعدت لازم را داشته باشند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، آمارهای پرداخت تسهیلات ودیعه اجاره مسکن حاکی است که از یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۹۱۵ متقاضی حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ، بانک‌ها با ۳۸۱ هزار و ۷۶۳ متقاضی برای پرداخت تسهیلات قرارداد امضا کردند .

دفتر پایش طرح‌های نهضت ملی مسکن در تازه ترین آمار ، روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را اعلام کرده است .

بر اساس آمار ارایه شده ، تاکنون یک میلیون و ۴۶۲ هزار و ۱۶۰ متقاضی در سراسر کشور برای تسهیلات ودیعه برای اجاره مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد در سامانه tem.mrud.ir ، یک میلیون و ۲۹۶ هزار و ۹۱۵ متقاضی حائز شرایط اولیه شناخته شدند .

همچنین از تعداد افراد واجد شرایط شناخته شده ، ۸۹۵ هزار و ۶۶۸ متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شدند و بانک‌ها با ۳۸۱ هزار و ۷۶۳ متقاضی قرارداد امضا کرده‌اند .

گفتنی است ؛ پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن جزو تسهیلات خرد محسوب می‌شود که بر اساس آیین‌نامه پرداخت تسهیلات خرد ، ضرورت دارد تا بانک‌ها در اخذ ضامن از این دسته از متقاضیان ، مساعدت لازم را داشته باشند .




مطالب مرتبط

شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

|

۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

|

پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بیش از ۴۹۶ هزار متقاضی توسط بانک‌ها از محل تسهیلات ...

|

نظرات کاربران