در حال بارگذاری ...

ساخت بیش از ۴۱۸ هزار واحدهای مسکونی روستایی تا به امروز در دولت سیزدهم

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در جلسه قرارگاه مسکن از تعداد بیش از ۴۱۸ هزار واحدهای مسکونی روستایی در حال ساخت و اتمام یافته روستایی در دولت سیزدهم خبر داد .

مهرداد بذرپاش در قرارگاه مسکن این وزارتخانه ، با تأکید بر ساخت و تحویل مسکن روستایی اعلام کرد : ۴۱۸،۳۹۸ واحد مسکونی در دست اجرا و اتمام یافته در روستاها است که در بین استان ها ، سیستان و بلوچستان بیشترین تعداد را دارد .

وی بیان کرد : نسبت پروژه های در حال ساخت و اتمام یافته روستایی نسبت به برنامه در کل کشور ، استان یزد و هرمزگان بیش از ۹۰ درصد تعداد تعیین شده را عملیاتی و اجرا کرده اند . ماموریت ویژه ای به بانک مسکن و صندوق ملی مسکن برای ایجاد ظرفیت بیشتر در حوزه تامین منابع مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن داد .

وزیر راه و شهرسازی از صدور پروانه ساختمانی برای بیش از ۲۳۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهرها از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ، خبر داد و گفت : از این میزان ۸۰ هزار واحد مسکن به بهره‌برداری رسیده است .

بذرپاش در جلسه قرارگاه مسکن دستور تأمین مالی به منظور تکمیل واحدهای مسکن مهر باقی مانده سال‌های گذشته را داد .

وی در پایان اظهار داشت : ساخت واحد های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به بیش از دو میلیون و ۲۸۶ هزار واحد مسکونی رسید .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

|

بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

|

در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل صندوق ملی مسکن از آمادگی آن صندوق برای مشارکت با شرکت بازآفرینی شهری ایران در اجرای طرح کلید به کلید خبر داد ...

|

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کاملا شفاف است و این بدهکاری چندین و چند ساله ای است که به خانواده ایثارگران وجود دارد . به همین خاطر در این تفاهم‌نامه سعی شد که به صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم .

|

نظرات کاربران