در حال بارگذاری ...
  • آغاز فاز اول اجرای فیبر نوری شهر جدید پرند به طول ۳۰ کیلومتر

    امکان بهره‌مندی اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت از طریق فیبر نوری میسر می‌شود و شهروندان از اینترنت پرسرعت و باکیفیت برخوردار خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، آیین آغاز عملیات اجرایی فاز اول پروژه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی پایدار شهر هوشمند و فیبرنوری شهر جدید پرند به طول ۳۰ کیلومتر ، برگزار شد .

    با حضور صیادی مدیرعامل و مجیدی عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند ، رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران و جاوید مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و بیدآبادی مدیرعامل شرکت صیانت مجری فیبر نوری شهر جدید پرند پروژه فیبر نوری پرند وارد گام اجرایی شد .

     آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در حاشیه این مراسم عنوان کرد : با تعامل با وزارت ارتباطات و در راستای ایجاد شهر هوشمند آغاز گام اول عملیات اجرای فیبر نوری پرند به طول ۳۰ کیلومتر اجرا خواهد شد . این عملیات ، بسترهای لازم را برای هوشمندسازی شهر درحال‌توسعه شهر پرند با سرعت بالا فراهم خواهد کرد .

    صیادی تصریح کرد : امکان بهره‌مندی اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت از طریق فیبر نوری میسر می‌شود و شهروندان از اینترنت پرسرعت و باکیفیت برخوردار خواهند شد .

    رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران ضمن قدردانی از اهتمام مدیرعامل شرکت عمران پرند به این پروژه اولویت‌دار دولت سیزدهم در راستای توسعه زیرساخت ارتباطی در این مراسم ، اعلام کرد : امروزه خدمات بر پایه اینترنت پرسرعت نیاز شهروندان است و بنا داریم با تأمین زیرساخت مناسب در اقصی‌نقاط کشور این مهم فراهم شود .

    رضایی افزود : وزارت ارتباطات تا سال ۱۴۰۴ با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ۲۰ میلیون پوشش برای شهروندان و کسب‌وکارها ایجاد خواهد کرد و شرکت صیانت پروانه توسعه زیرساخت را از وزارت ارتباطات دریافت کرده و مجری فیبر نوری شهر جدید پرند است .

    یادآوری می‌شود در فناوری‌های ADSL و VDSL فاصله متقاضی از مرکز داده در سرعت و کیفیت ارتباط مؤثر بود که این مساله در ارتباط بر پایه فیبر نوری برطرف شده است .




    مطالب مرتبط

    این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    شهر جدید امیرکبیر آماده شروع جهشی برای ساخت ویلایی است و لازم است وزیر کشور مساعدت داشته باشند تا توسط دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه‌های زیرساخت تامین آب پایدار این شهر شکل گیرد .

    |

    نظرات کاربران