در حال بارگذاری ...

آغاز ثبت‌نام جدید طرح نهضت ملی مسکن در ۳ شهر آذربایجان‌غربی

مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و روند اجرای طرح های مسکن به صورت دقیق مورد رصد هستند تا بدون وقفه اجرایی گردند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : ثبت‌نام‌ متقاضیان مسکن در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در سه شهر این استان آغاز شد .

سیدمحسن حمزه‌لو از آغاز ثبت‌نام متقاضیان مسکن در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در استان خبر داد و گفت : بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی saman.mrud.ir ثبت‌نام کنند . این ثبت‌نام در شهرهای ارومیه ، خوی و آواجیق انجام می‌شود .

حمزه‌لو افزود : در حال حاضر ۳۷ هزار و ۵۳۰ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی وجود دارد و در بخش تامین اراضی برای بیش از ۱۸۸ هزار واحد زمین تامین شده است .

وی ادامه داد : مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و روند اجرای طرح های مسکن به صورت دقیق مورد رصد هستند تا بدون وقفه اجرایی گردند .

وی بیان کرد : برنامه تولید مسکن در آذربایجان‌غربی ۲۰۳ هزار و ۹۲۹ واحد تعیین شده است .




مطالب مرتبط

اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها پیگیری گردد و تعامل سازنده با مدیران شهرستانی صورت گیرد و در صورت بروز مشکل باید مسائل در سریعترین زمان ممکن اعلام شود تا به سمت تحرک بیشتری حرکت کنیم .

|

به منظور اطلاع‌رسانی هرچه بهتر به متقاضیان نهضت ملی مسکن ، مقرر کردیم پروژه‌هایی که بیشترین پیشرفت فیزیکی دارند ، نسبت به آماده‌سازی و تجهیز یک واحد به صورت نمونه اقدام کنند .

|

تامین منابع مالی واحدهای مسکونی مهر باقیمانده که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند از طریق صندوق ملی مسکن تکمیل خواهد شد . برخی الزاماتی که صندوق ملی مسکن برای تامین منابع مالی این بخش از پروژه‌های مسکن مهر در نظر گرفته ، بعضاً پروژه‌ها را با مشکل مواجه کرده است .

|

رویکرد شرکت عمران شهرهای جدید در توسعه شهر جدید مهرگان ، توجه ویژه به خودکفایی شهری به خصوص در زمینه اقتصادی و خدمات‌رسانی است . به‌طوری‌که همزمان با ساخت و سازهای مسکونی ، باید با استفاده از منابع درآمدی داخلی شهر ، روند توسعه را تسریع بخشیم .

|

پس از اخذ پروانه ساختمانی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید بهارستان تعیین تکلیف و احداث واحدهای ساختمانی آغاز می شود . سهم آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و اختصاص به موقع تسهیلات ، پشتوانه تسریع در اجرای پروژه است .

|

نظرات کاربران