در حال بارگذاری ...
  • شناسایی ۶۱۰ هزار قطعه زمین روستایی برای تولید مسکن

    از بیش از ۴ میلیون سندی که در روستاها و شهرها صادر شد ، ۳ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۶۹۲ جلد سند در روستاها و ۳۷۳ هزار و ۷۷۷ جلد سند در شهرهای کوچک صادر شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح سند دار کردن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت بیش از ۴ میلیون جلد سند در همکاری با سازمان ثبت اسناد و املاک صادر شده است ، از شناسایی ۶۱۰ هزار قطعه زمین روستایی برای تولید مسکن توسط آن بنیاد خبر داد .

    غلامرضا صالحی در خصوص صدور سند به روستاییان و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت ، توضیح داد : از ابتدای اجرای طرح سند به اراضی فاقد سند در روستاها و شهرهای کوچک تاکنون ۴ میلیون و ۴۳ هزار و ۴۶۹ در همکاری با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر شد .

    رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد : از بیش از ۴ میلیون سندی که در روستاها و شهرها صادر شد ، ۳ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۶۹۲ جلد سند در روستاها و ۳۷۳ هزار و ۷۷۷ جلد سند در شهرهای کوچک صادر شده است .

    شناسایی ۶۱۰ هزار قطعه زمین روستایی برای تولید مسکن

    صالحی همچنین در خصوص شناسایی و واگذاری اراضی برای تولید مسکن و همچنین واگذاری به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در روستاها ، گفت : تاکنون ۶۱۰ هزار قطعه اراضی روستایی برای واگذاری به متقاضیان واجد شرایط شناسایی شد که ۲۰۰ هزار قطعه از اراضی روستایی شناسایی شده قابلیت بارگذاری و واگذاری را دارا بودند که بتدریج این اراضی در حال واگذاری به متقاضیان واجد شرایط است .




    مطالب مرتبط

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    تا کنون در شهرستان آزادشهر شش هزار و ۵۸۴ متقاضی مسکن ثبت نام کرده که از این تعداد پرونده هزار و ۲۵۹ متقاضی به تایید نهایی رسیده است .

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    با الحاق ۱۰.۸ هکتار از اراضی ملی ، این واحدها ، به بیش از ۳۵۰ واحد ویلایی قابل افزایش است و شهروندان بافرانی که در طرح نهضت ملی مسکن نایین ثبت نام کرده اند ، می‌توانند با مراجعه به اداره راه و شهرسازی شهرستان درخواست تغییر محل از نایین به بافران را ارائه دهند تا اقدام قانونی ...

    |

    نظرات کاربران