در حال بارگذاری ...
  • آغاز فرآیند اخذ اسناد تک برگ اعیانی در مسکن ویژه تهرانسر

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از شروع کار اخذ صورت مجلس تفکیکی و سپس اسناد تک برگ اعیانی پروژه ۲۲۹۱ واحدی مسکن ویژه تهرانسر خبر داد .

    حسین جنتی گفت : پس از پیگیری‌های متعدد همکارانم در معاونت مسکن و ساختمان اداره کل توانستیم از شهرداری منطقه ۲۱ تهران پایان کار ۲۲۹۱ واحد مسکن ویژه تهرانسر را اخذ کنیم .

    وی گفت : در راستای تکریم حقوق شهروندان بلافاصله پس از اخذ پایان کار در پلاک ثبتی ۵۷۲۷۸ فرعی از ۲ اصلی بخش ۱۰ تهران جهت اخذ صورت مجلس تفکیکی و سپس اخذ اسناد تک برگ اعیانی اقدامات لازم در معاونت املاک و حقوقی آغاز شده است .




    مطالب مرتبط

    ساخت پروژه مسکن ویژه تهرانسر شامل ده بلوک ۲۲۹ واحدی از سال ۱۳۹۰ آغاز و تا سال ۱۳۹۶ به پایان رسید و از سال ۱۳۹۷ مراحل اخذ پایان کار توسط همکارانم در معاونت های املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان آغاز شد .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران از موافقت مشروط با افزایش تراکم پروژه ...

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    نظرات کاربران