در حال بارگذاری ...
  • پرداخت بیش از ۴۶۱ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن به ۱۴ هزار متقاضی در استان زنجان

    پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و در حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه از سال ۹۹ تاکنون بیش از ۵۸ هزار و ۶۲۵ نفر در استان زنجان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کردند ، گفت : از این تعداد ۱۴ هزار و ۱۱۵ نفر در استان موفق به اخذ بیش از ۴۶۱ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن شدند .

    بهزاد کردلو با بیان اینکه از سال ۹۹ روند ثبت نام در تسهیلات ودیعه مسکن آغاز شده‌ است ، گفت : در سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر ثبت نام کردند که چهار هزار و ۸۸ نفر وام ودیعه مسکن را دریافت کردند که مبلغ پرداختی بیش از ۶۱۱ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال بوده است .

    وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ هم ۲۲ هزار و ۷۰۹ نفر ثبت نام کردند ، ابراز کرد : در این میان سه‌هزار و ۴۱۷ نفر موفق به دریافت وام ودیعه مسکن شدند که مبلغ پرداختی بیش از ۸۵۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است .

    رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون هم بیش از ۲۲ هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند که برای ۶ هزار و ۶۱۰ نفر این وام پرداخت شده که مبلغ پرداخت شده بیش از ۳۱۵ میلیارد تومان است . در مجموع از سال ۹۹ تاکنون بیش از ۵۸ هزار و ۶۲۵ نفر در استان زنجان برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۱۱۵ نفر در استان موفق به اخذ دریافت وام ودیعه مسکن شدند که مبلغ پرداختی نیز بیش از ۴۶۱ میلیارد تومان می‌باشد .

    وی افزود : پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و در حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات باشد .

    رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، از تداوم ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان خبر داد و بیان داشت : مردم استان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند . میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافت و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

    |

    میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافت و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند .

    |

    بانک های عامل تاکنون تسهیلات ودیعه مسکن ۴۹۸ هزار و ۸۶۴ متقاضی را پرداخت کرده‌اند و روند پرداخت تسهیلات رشد یافته است .

    |

    بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

    |

    طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۷۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۵۱۰ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۵۸۷ واحد در بخش مسکن خود مالک و ۱۶ هزار و ۵۹۷ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

    |

    نظرات کاربران