در حال بارگذاری ...
  • برگزاری کارگاه آموزشی سیاست‌ها و ضوابط بسته‌های تشویقی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری‌

    بهره‌‌‌گیری از مناسب‌ترین مدل‌ها و روش‌های مدیریت دانش و انسجام سازمانی و همکاری‌های بین بخشی در جهت اجرای ماموریت‌های محوله در حوزه بازآفرینی شهری از مهمترین اهداف راه‌اندازی دبیرخانه‌های جمع‌آوری و ترویج تجربیات برتر بازآفرینی شهری کشور به شمار‌ می‌آید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کارگاه آموزشی "سیاست‌ها و ضوابط  بسته‌های تشویقی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری‌" با همت دفتر مطالعات کاربردی و امور ترویجی شرکت بازآفرینی شهری ایران و دبیرخانه انتقال تجربیات بازآفرینی شهری منطقه ۴ کشور ویژه مدیران شهری ، شهرداری‌ها ، اعضای شورای شهر ، اعضای ستادهای بازآفرینی شهری پایدار استان‌ها و متخصصان و حرفه‌مندان (استان‌های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، زنجان ، همدان و قزوین) بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد .

    ماندانا ملک معاون دفتر راهبری و هدایت طرح‌های بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست آموزشی ، سیاست‌ها و ضوابط بسته‌های تشویقی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری‌ را تشریح و ویژگی‌ها و شرایط بهره‌مندی از مشوق‌های گروه‌های چهارگانه را تشریح کرد .

    در ادامه معاون دفتر راهبری و هدایت طرح‌های بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران به رفع ابهام و پاسخ‌گویی به سوالات حاضران در نشست پرداخت .

    در پایان این نشست مقرر شد ضمن تبادل تجارب شهرداری‌ها در زمینه اجرای بسته‌های تشویقی در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری‌ ، شهرداری شهرهایی که دارای بافت تاریخی هستند تجارب و اقدامات خود جهت رونق بخشیدن به ساخت و ساز و سکونت در این بافت‌ها را با دفتر هدایت و راهبری طرح های بازآفرینی شرکت بازآفرینی شهری ایران به اشتراک بگذارند .

    گفتنی است ، بهره‌‌‌گیری از مناسب‌ترین مدل‌ها و روش‌های مدیریت دانش و انسجام سازمانی و همکاری‌های بین بخشی در جهت اجرای ماموریت‌های محوله در حوزه بازآفرینی شهری از مهمترین اهداف راه‌اندازی دبیرخانه‌های جمع‌آوری و ترویج تجربیات برتر بازآفرینی شهری کشور به شمار‌ می‌آید .




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارهای رسمی از حدود ۳۱ هزار واحد مسکونی در شهر کاشمر نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی یعنی حدود ۷۰ درصد واحدها فاقد اسکلت و همچنین از حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت و ۴ هزار واحد مسکونی شهر خلیل‌آباد نزدیک به این گسل نیز حدود ۲ هزار واحد مسکونی و بیش از ۷۰ درصد فاقد اسکلت است . این ...

    |

    در دولت سیزدهم عملیات نوسازی بیش از ۲۸۵ هزار واحد در بافت‌های فرسوده کشور آغاز شد که نسبت به تمامی دولت‌های گذشته میزان رکورد نوسازی را به خود اختصاص داده است .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی نقش گروه‌های جهادی و مردم نهاد در احیا ، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و عملیاتی شدن ...

    |

    این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد ، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود .

    |

    نظرات کاربران