در حال بارگذاری ...
  • بیش از ۱۵۴.۰۰۰ متقاضی در استان اصفهان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن هستند

    از این متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان ، بالغ بر ۱۲۹ هزار نفر تأیید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) و از این تعداد هم ، برای بیش از ۴۹ هزار متقاضی افتتاح حساب شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۴ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن استان حائز شرایط فعال هستند گفت : تاکنون تخصیص پروژه برای بیش ۳۶ هزار متقاضی انجام شده است .

    علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد : تعداد متقاضیان تخصیص پروژه در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان ، ۳۶ هزار و ۴۴۴ نفر است .  

    وی با اشاره به ثبت نام بیش از ۴۵۲ هزار و ۸۰۰ نفر در این طرح حمایتی مسکن افزود : از این تعداد ، افزون بر ۱۵۴ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط بوده‌اند .  

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد : از این متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان ، بالغ بر ۱۲۹ هزار نفر تأیید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) و از این تعداد هم ، برای بیش از ۴۹ هزار متقاضی افتتاح حساب شده است .

    وی تعداد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در این استان را تا کنون افزون بر چهار هزار و ۷۰۰ پروژه اعلام و اضافه کرد : تعداد واحد دارای قرارداد سازنده این طرح بالغ بر ۳۷ هزار و ۹۰۰ واحد است .  

    قاری‌قرآن ، تعداد متقاضیان دارای آورده بیش از ۴۰ میلیون تومان در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان را بیش از ۴۵ هزار نفر بیان کرد .  

    در طرح نهضت ملی مسکن بر اساس برنامه ، سهم استان اصفهان برای چهار سال ، ساخت ۱۸۳ هزار و ۸۶۶ واحد مسکونی شهری است .




    مطالب مرتبط

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن ، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد .

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از پروژه ۵ هزار و ۸۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر در جلسه ای که در محل ...

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده تا کنون پروانه ساختمانی افزون بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده همچنین با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت و سقف ، سفت کاری و نازک کاری ...

    |

    نظرات کاربران