در حال بارگذاری ...

برگزاری آیین واگذاری ۶۰۰ قطعه زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان کرمانشاه

خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر متقاضی دریافت زمین رایگان در سامانه جوانی جمعیت ثبت نام کرده و سپس مراحل اداری آن از سازمان نظام مهندسی ساختمان و سپس اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از واگذاری ۶۰۰ قطعه زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد .

واگذاری زمین در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ۶۰۰ خانوار سه فرزندی و بیشتر با حضور مقامات کشوری و استانی در کرمانشاه اهدا شد .

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این مراسم گفت : قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ لازم الاجرا شد که مهم‌ترین وظیفه وزارت راه و شهرسازی در این طرح ، تخصیص زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر است .

وی خاطرنشان کرد : خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر متقاضی دریافت زمین رایگان در سامانه جوانی جمعیت ثبت نام کرده و سپس مراحل اداری آن از سازمان نظام مهندسی ساختمان و سپس اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری شد .

وی با بیان اینکه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ابعاد حمایتی متعددی برخوردار است ، اضافه کرد : واگذاری زمین رایگان تنها بخشی از این قانون محسوب می‌شود .




مطالب مرتبط

متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

|

تعداد کل ثبت نامی های تایید شده این دو طرح در این شهر ۱۳۹ نفر بوده که در راستای اجرای قانون طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال در شهر فرادنبه ۳۹ قطعه زمین ۱۶۲ متری میان ۳۹ نفر از واجدین شرایط که بر اساس سامانه اولویت بندی شده بودند قرعه کشی شد ؛ سهم جوانی جمعیت در این قرعه کشی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از رفع تصرف اراضی به مساحت بیش از ۴ هزار مترمربع توسط یگان حفاظت خبر داد .

|

طرح جامع شهر و افق جمعیتی با توجه به نرخ رشد تهیه خواهد شد و بر اساس مجموعه مطالعات صورت‌گرفته در ابعاد مختلف جهت تامین نیاز مسکونی و خدماتی جمعیت اضافه شونده و همچنین جبران کاستی‌های وضع موجود شهر تنظیم خواهد شد .

|

یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

|

نظرات کاربران