در حال بارگذاری ...
  • برگزاری آئین قرعه‌کشی واگذاری ۷۵ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در گنبدکاووس

    بر اساس دستورالعمل های موجود ، متقاضیان بر اساس اولویت هایی چون تعداد فرزند ، فرم «ج» سبز ، سابقه سکونت در شهر گنبد ، تعداد فرزند و سایر شرایط اولویت بندی شده و زمین به آن‌ها واگذار شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس گفت : در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، مراسم قرعه کشی واگذاری ۷۵ قطعه زمین به ۱۵۰ خانواده واجد شرایط در شهر گنبد کاووس برگزار شد .

    قاسم شادکام اظهار کرد : در آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به تصویب رسیده و برای ۴۰ دستگاه دولتی ، حاکمیتی ، بهداشتی ، فرهنگی و غیردولتی وظایفی تعریف شده که آن‌ها موظف به پیگیری و اجرای این تکالیف هستند . تکلیف وزارت راه و شهرسازی در این طرح تخصیص زمین به مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است .

    شادکام ادامه داد : در راستای اجرای این قانون ، در مراسمی قرعه‌کشی واگذاری زمین به متقاضیان حائز شرایط در شهر گنبد کاووس برگزار شد .

    رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس با بیان اینکه در این مراسم ۷۵ قطعه زمین به ۱۵۰ خانواده مشمول قانون واگذار شد ، گفت : بر اساس دستورالعمل های موجود ، متقاضیان بر اساس اولویت هایی چون تعداد فرزند ، فرم «ج» سبز ، سابقه سکونت در شهر گنبد ، تعداد فرزند و سایر شرایط اولویت بندی شده و زمین به آن‌ها واگذار شد .

    وی همچنین گفت : تا کنون در سه مرحله به متقاضیان حائز شرایط قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در گلستان زمین رایگان واگذار شد .




    مطالب مرتبط

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در آیینی ۱۱ قطعه زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی ...

    |

    تاکنون در سراسر این استان بیش از ۱۰ هزار و ۲۸۹ متقاضی برای بهره مندی از مزایای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام به ثبت نام کرده‌اند که با پالایش و بررسی‌های به‌عمل آمده یک‌هزار و ۷۲۱ متقاضی واجد شرایط تایید نهایی شده اند .

    |

    دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی را در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری اجرا می‌کند و به همین خاطر نیز قراردادهای واگذاری زمین در طرح قانون جوانی جمعیت مشروط نیست و زمین به افراد هدیه می‌شود و شرط ساخت برای آنها دیده نشده است . امکان دریافت تسهیلات موردنیاز برای ساخت بنا در این ...

    |

    نظرات کاربران