در حال بارگذاری ...
  • موجودی صندوق ملی مسکن ۱۰ هزار میلیارد تومان است

    صندوق ملی مسکن در سال ۱۴۰۱ با هدف هم‌افزایی ، تقویت توان حمایتی و تخصیص بهینه منابع مالی بخش مسکن و با کارکرد تجمیع و تخصیص منابع مالی بر اساس قانون ، تشکیل شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن ، موجودی فعلی صندوق را در حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت : ۸ هزار میلیاردتومان در حساب صندوق و ۲ هزار میلیارد تومان در مسیر انتقال از خزانه به صندوق است .

    محمدرضا مهدیار اسماعیلی در خصوص موجودی فعلی صندوق ملی مسکن گفت : حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان رقم منابع صندوق ملی مسکن است که از این میزان حدود ۸ هزار میلیارد تومان در حساب‌های صندوق ملی مسکن در دسترس قرار دارد .

    رییس هیات‌عامل صندوق ملی مسکن ادامه داد : حدود دو هزار میلیارد تومان دیگر از منابع صندوق نیز به صندوق ملی مسکن تخصیص داده شده که در مسیر انتقال از خزانه به صندوق ملی مسکن است .

    گفتنی است ، صندوق ملی مسکن در سال ۱۴۰۱ با هدف هم‌افزایی ، تقویت توان حمایتی و تخصیص بهینه منابع مالی بخش مسکن و با کارکرد تجمیع و تخصیص منابع مالی بر اساس قانون ، تشکیل شده است .




    مطالب مرتبط

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در جلسه هم اندیشی ما بین اداره کل راه و شهرسازی گلستان و کمیته امداد امام خمینی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    با پرداخت این تسهیلات ، که با معرفی واجدین شرایط از سوی نهادهای ذی ربط صورت می گیرد ، تامین مسکن دهک‌های یک تا چهار و اجرای طرح نهضت ملی مسکن سرعت خواهد گرفت .

    |

    نظرات کاربران