در حال بارگذاری ...
  • پروانه تاسیس شهرک مسکونی دولتی پرنیان قم صادر شد

    بر اساس این پروانه صادر شده ، تعداد بیش از ۷۳۰۰ قطعه ویلایی ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری به ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن در استان قم افزوده شد که علاوه بر متقاضیان این طرح ، به متقاضیان جوانی جمعیت نیز اختصاص خواهد یافت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروانه تأسیس شهرک مسکونی دولتی پرنیان قم از سوی ستاد مدیریت شهرک‌سازی کشور صادر شد .

    در راستای اجرای مصوبه شورای‌عالی شهرسازی و معماری مبنی بر موافقت با تغییر رویکرد نحوه احداث و مدیریت سکونتگاه شهری در اراضی ملی جنوب امام‌زاده عبدالله قم از شهر جدید به شهرک و همچنین در راستای اجرای مفاد دستورالعمل ترویج شهرک‌سازی کشور ، مجوز احداث شرکت مسکونی دولتی به نام شهرک پرنیان در مساحتی بالغ بر ۵۵۰ هکتار و ظرفیت جمعیت‌پذیری ۳۰ هزار نفر از سوی سعید غفوری رئیس هیئت‌مدیره ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و رئیس ستاد مدیریت شهرک‌سازی کشور صادر شد .

    بر اساس این پروانه صادر شده ، تعداد بیش از ۷۳۰۰ قطعه ویلایی ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری به ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن در استان قم افزوده شد که علاوه بر متقاضیان این طرح ، به متقاضیان جوانی جمعیت نیز اختصاص خواهد یافت .

    گفتنی است این تصمیم پس از برگزاری جلسات ستاد مدیریت شهرک‌سازی کشور در شرکت عمران شهرهای جدید و بررسی طرح‌های آماده‌سازی و طراحی شهری شهرک پیش‌گفته و در نهایت موافقت اعضای ستاد اتخاذ شد .




    مطالب مرتبط

    بر اساس این پروانه صادر شده ، تعداد ۱۳۰۷ قطعه ویلایی ۲۰۰ متری به ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد افزوده شد که علاوه بر متقاضیان این طرح ، به خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران نیز اختصاص خواهد یافت .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    طی یک سال گذشته ، با تأکیدهای ویژه وزیر راه و شهرسازی ، پیرامون اجرایی کردن ۲۷ سکونت گاه جدید ساحلی ، علاوه بر انجام مطالعات ضرورت سنجی و مکان یابی ، مطالعات ساختاری فضائی این شهرهای جدید تهیه شده و از آن میان ، طرح جامع ۶ شهر جدید و یک شهرک به عنوان پروژه‌های پرچم‌دار ، آماده ...

    |

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    در طرح اجرای نهضت ملی در شهرهای جدید ۴۰۰ هزار واحد را متعهد شدیم که خوشبختانه تا به امروز بالغ بر ۳۳۵هزار واحد تامین زمین شده است که یک رکورد ۶۰ درصدی در تامین زمین در دو ماه پایان سال گذشته وجود داشته است و عملیات اجرایی نیز شتاب گرفته است .

    |

    نظرات کاربران