در حال بارگذاری ...
  • واگذاری ۲۵ هزار قطعه زمین برای ساخت واحدهای مسکونی ۲ و ۳ طبقه در استان کرمانشاه

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از واگذاری ۲۵ هزار قطعه زمین برای ساخت واحدهای مسکونی دو و سه طبقه به متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد و گفت : اکنون برای ۲۴ هزار ۳۲۱ واحد زمین تهیه و تا پایان سال این به ۲۵ هزار قطعه می رسد .

    رامین الماسی در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه که به‌ ریاست محمدطیب صحرایی استاندار و مدیران عضو این جلسه در سالن شهید سلیمانی برگزار شد ، گفت : این زمین‌ها به صورت گروهی دو سه نفره واگذار می‌شود و متقاضیان این دسته از پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز باید آورده ۴۰۰ میلیون ریالی خود را مانند دیگر پروژه نهضت ملی مسکن بپردازند .

    وی همچنین بیان کرد : برای ساخت واحد در این زمین ها تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی به متقاضیان پرداخت می‌شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در بخش دیگر از سخنان خود به آماده‌سازی ، طراحی و اجرای هزار و ۳۰۶ هکتار زمین نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت : این مقدار زمین برای ۴۳ هزار ۲۵۳ واحد آماده‌سازی شده است .

    الماسی همچنین به طرح‌های مهم مسکن در استان کرمانشاه ، ساخت ۱۷ هکتاری مسکن سه طبقه که بصورت پایلوت در کرمانشاه اجرا می‌شود، اشاره کرد و افزود : ساخت ۱۲۰ واحد از این پروژه در مرحله اسکلت‌بندی است .

    وی همچنین از شناسایی ۱۰ هزار قطعه زمین برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن روستایی استان خبر داد و گفت : پنج هزار واحد این پروژه برای واگذاری در سامانه «تام» ثبت شده و پنج هزار قطعه زمین باقیمانده نیز تا پایان سال انجام خواهد شد و کار اجرایی آنها از سال آینده آغاز خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از شناسایی و تامین زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد . ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ثبت‌نام و تایید نهایی ۶۷۷۵۵ متقاضی نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه خبر داد .

    |

    این واحدها به صورت یک یا دو طبقه احداث می‌شود و زمین و تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته و کار ساخت توسط خود آنها و به صورت گروه ساخت انجام می‌شود .

    |

    نظرات کاربران