در حال بارگذاری ...
  • پاسخگویی به ابهامات و سوالات شهروندان تهرانی در خصوص سامانه املاک و اسکان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از پاسخگویی به ابهامات ، سوالات و مشکلات شهروندان درخصوص سامانه ملی املاک و اسکان خبر داد .

    مهدی ملک پور گفت : با عنایت به ارسال پیامک برای برخی شهروندان استان تهران مبنی بر ثبت اطلاعات مالکیتی املاک و مستغلات خود و محل اسکان خانواده در سامانه املاک و اسکان کشور به آدرس amlak.mrud.ir مقتضی است شهروندان گرامی استان تهران در صورت بروز هر گونه ابهام به اداره بازرسی مستقر در ساختمان شماره ۲ اداره کل راه و شهرسازی استان تهران واقع در خیابان نجات الهی شمالی مراجعه کنند .

    ملک پور ادامه داد : در طول ایام هفته نیز اداره بازرسی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۳ با شماره تماس ۸۸۹۲۳۹۰۱ الی ۴ داخلی ۱۳۴۱ پاسخگوی همشهریان خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    میزان خانه‌های خالی که در کشور وجود دارد ، قابل توجه است و شناسایی آن اهمیت زیادی دارد . برای مثال ، در مازندران بعضاً تعداد خانه‌های خالی با تعداد خانه‌هایی که ساکن دارد ، برابری می‌کند و در طول سال می‌بینید که بسیاری از این خانه‌ها خالی مانده است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

    |

    نظرات کاربران