در حال بارگذاری ...

قرعه‌کشی واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر جدید رامشار

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، قرعه کشی واگذاری زمین به خانواده های مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر جدید رامشار با حضور فرماندار هامون ، مدیر عامل شرکت عمران این شهر و سایر اعضای مسکن این شهر انجام شد .

ابوذر نکوئی در  اولین نشست شورای مسکن شهرستان هامون به میزبانی شرکت عمران شهر جدید رامشار افزود : قرعه‌کشی تخصیص زمین به خانواده های مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به تعداد ۱۰۰ قطعه به مساحت ۲۰۰ متر و بالاتر انجام شد .

وی ادامه داد : پیش از این ، مرحله اول واگذاری زمین در مهرماه سال جاری و همگام با پویش پیامبر رحمت (ص) ۱۴ قطعه به متقاضیان واجد شرایط در شهر جدید رامشار انجام شد .

حاجی حسینی فرماندار هامون نیز در این نشست با اشاره به به اینکه شهر جدید رامشار به عنوان پیشانی ورود به منطقه سیستان به شمار می رود و از ظرفیت های قابل توجهی برخورداراست از اقدامات انجام شده توسط شرکت عمران در جهت توسعه شهر جدید قدردانی کرد .

 




مطالب مرتبط

متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

|

تعداد کل ثبت نامی های تایید شده این دو طرح در این شهر ۱۳۹ نفر بوده که در راستای اجرای قانون طرح جوانی جمعیت و ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال در شهر فرادنبه ۳۹ قطعه زمین ۱۶۲ متری میان ۳۹ نفر از واجدین شرایط که بر اساس سامانه اولویت بندی شده بودند قرعه کشی شد ؛ سهم جوانی جمعیت در این قرعه کشی ...

|

یکهزار و ۵۳۱ نفر از متقاضیان مسکن در شهر جدید ایوانکی تاکنون به پروژه ها معرفی شدند که از این تعداد ۸۲۷ نفر متقاضیان موثر هستند و بالای ۴۰ میلیون واریزی داشتند که در اولویت جانمایی واحدها برای تخصیص پروژه قرار دارند .

|

با توجه به کمبود زمین در شهرهای استان اصفهان ، برای تأمین اراضی مورد نیاز از طریق توافق با مالکین خصوصی و همچنین الحاق اراضی دولتی به محدوده شهرها اقداماتی در دست انجام است تا به لطف خدا بتوانیم به‌تمامی افراد مشمول جوانی جمعیت و خانوارهای دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال زمین رایگان ...

|

بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح‌گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در شهرهای ماهشهر ، دزفول ، آبادان و خرمشهر زمین‌ها احصا شده و عملیات آماده‌سازی زمین‌ها هم پیشرفت خوبی داشته ...

|

نظرات کاربران