در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۱۰ میلیارد تومان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی این شهرستان به ارزش ۱۰  میلیارد تومان خبر داد .

    سجاد ابراهیمی گفت : در طی گشت زنی های یگان حفاظت اراضی ملی شهرستان طرقبه و شاندیز ، شخصی در زمینی واقع در نقندر که به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان ارزش گذاری شده ؛ توسط یک دستگاه لودر و کامیون و بیل بکو ، اقدام به درختکاری در اراضی ملی نموده ؛ که با همکاری نیروی انتظامی شهرستان سریعاً نسبت به اعاده اراضی به وضعیت قبل و آزادسازی اراضی دولتی اقدام شد .

    وی در پایان اظهار داشت : شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۲۵۰۰ مترمربع این شهرستان به ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۳۰۰۰ مترمربع این شهرستان ...

    |

    عوامل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی با قاطعیت تمام ، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۲۰۰۰۰ مترمربع این شهرستان ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    نظرات کاربران