در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات احداث کمربند سبز سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان

    به‌ منظور احداث کمربند سبز در سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان ، یک‌هزار و ۵۰۰ اصله نهال کاج و زیتون تلخ به طول ۵ کیلومتر کاشته می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، همزمان با فرارسیدن روز درختکاری در کمربند سبز سایت ۲۰۵ هکتاری یک هزار و ۵۰۰ اصله نهال کاشته می‌شود .

    ظهر امروز عملیات احداث کمربند سبز سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان با غرس نهال توسط مدیرکل و معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان آغاز شد .

    به‌ منظور احداث کمربند سبز در سایت ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن سمنان ، یک‌هزار و ۵۰۰ اصله نهال کاج و زیتون تلخ به طول ۵ کیلومتر کاشته می‌شود .

    این سایت در محدوده پل جهاد تا پل شهید ترحمی دانشگاه سمنان جانمایی شده است و عملیات آماده‌سازی آن در ابتدای سال ۱۴۰۳ آغاز می‌شود .




    مطالب مرتبط

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    نظرات کاربران