در حال بارگذاری ...
  • الکترونیکی‌سازی فرایندهای سازمان ملی زمین و مسکن در جهت تسهیل و بهبود خدمات به مردم

    الکترونیکی‌سازی فعالیت‌ها و فرایندها به ما این امکان را می‌دهد که خدمات خود را به شهروندان با سرعت بالا ، بدون زمان ضایع و با دقت بیشتری ارائه دهیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بر الکترونیکی‌سازی فرایندهای سازمان جهت تسهیل و بهبود خدمات به مردم تاکید کرد .

    ارسلان مالکی در نشست کمیته توسعه دولت الکترونیک این سازمان به اهمیت الکترونیکی‌سازی فعالیت‌ها و فرایندهای سازمان پرداخت و بر اهمیت این موضوع در جهت بهبود و تسهیل در ارائه خدمات به مردم تأکید کرد .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در این جلسه به رشد روزافزون فناوری و اهمیت استفاده از الکترونیکی‌سازی در ارتقاء سطح خدمات به مردم اشاره کرد و گفت : الکترونیکی‌سازی فرایندها منجر به شکل‌گیری یک نظام الکترونیکی پیشرفته و مدرن در سازمان ملی زمین و مسکن خواهد شد که از جمله مزایای آن می‌توان به ارائه خدمات بهتر ، بهبود دقت ، افزایش سرعت ، کارایی و شفافیت و همچنین صرفه‌جویی در زمان و هزینه در ارائه خدمات به شهروندان اشاره کرد .

    وی بیان کرد : ما نیاز به تحول در نحوه ارتباط با مردم داریم و این تحول باید با اعتماد به نظام الکترونیکی ایجاد شود . الکترونیکی‌سازی فعالیت‌ها و فرایندها به ما این امکان را می‌دهد که خدمات خود را به شهروندان با سرعت بالا ، بدون زمان ضایع و با دقت بیشتری ارائه دهیم .




    مطالب مرتبط

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    علاوه بر موضوع برنامه‌ریزی شهری و برنامه‌ریزی کاربری اراضی ، مسئله طراحی شهری و توجه به افزایش کیفیت محیط شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که این موارد باید در بدنه کارشناسی و مدیریتی ادارات کل استانی تقویت شود ، لذا آشنایی با اصول و روش های طراحی شهری در کنار مسئله ...

    |

    این اسناد شامل ۶۰ برگ اسناد تفکیکی در سایت ۶۷ هکتاری شهرستان در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و همچنین ۴۲ برگ سند تفکیکی در شهرک الوند بوده است .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن ۵۰۰ قطعه زمین جهت تخصیص به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در استان پیش‌بینی کرده است . در شهرستان ماهشهر ۲۵۶ نفر ، دزفول ۷۰۰ نفر و اهواز ۱۲۸ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حال طی مراحل اداری برای دریافت زمین هستند .

    |

    تلاش بر این است که با اخذ اسناد تک برگی و با پایش درست اراضی که توسط پنجره واحد مدیریت زمین در حال انجام است بتوانیم از تعدی و تعرض به اراضی دولتی جلوگیری کنیم .

    |

    نظرات کاربران