در حال بارگذاری ...
  • اهم اقدامات مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی در حوزه نهضت ملی مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمدمهدی حیدری رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند در نشست خبری به تشریح برنامه‌های آن مرکز پرداخت و گفت : در کلان‌پروژه نهضت ملی مسکن ، پایش سلامت اراضی از منظر مخاطرات فرونشست و گسل توسط کارشناسان مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی در بیش از ۱۵۰ نقطه مکانی پایش شده و براساس نظرات فنی ، الحاق به محدوده‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است .

     

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    از قراردادهای منعقد شده تا قبل از سال ۱۴۰۰ افزون بر ۸ هزار و ۴۰۰ واحد انبوه‌سازی و ۴۵ واحد واگذاری گروهی بوده است .

    |

    با تصمیمات اتخاذ شده در جلسات شورای مسکن شهرستان و جهت رفاه حال متقاضیان مقرر شد ، پروانه ساختمانی و آماده سازی پلاک‌ها تا زیر بتن مگر توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام شود که اقدامات لازم در این خصوص به عمل آمد .

    |

    متاسفانه به دلیل عدم واریزی به موقع متقاضیان ، پیشرفت پروژه‌ها به کندی صورت می‌گیرد و در صورت واریز وجه متقاضیان تا پایان سال جاری ۳۲ واحد افتتاح خواهد شد .

    |

    هزینه‌های احداث مسکن با توجه به مصوبات شورای مسکن و ابلاغ معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و با در نظر گرفتن نوع واگذاری و روش ساخت ، تعداد طبقات و تراکم از متری ۸.۵ تا ۱۰ میلیون تومان در حال انجام است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در راستای پایش عملکرد و بررسی چالش‌های حوزه مسکن شهرستان کلاله ، نشست تخصصی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی ...

    |

    نظرات کاربران