در حال بارگذاری ...

اهم اقدامات مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی در حوزه نهضت ملی مسکن

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمدمهدی حیدری رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند در نشست خبری به تشریح برنامه‌های آن مرکز پرداخت و گفت : در کلان‌پروژه نهضت ملی مسکن ، پایش سلامت اراضی از منظر مخاطرات فرونشست و گسل توسط کارشناسان مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی در بیش از ۱۵۰ نقطه مکانی پایش شده و براساس نظرات فنی ، الحاق به محدوده‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است .

 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

برخی از حفره‌ها و تونل‌های زیرسطحی در شهر تهران و سایر کلانشهرها قابل شناسایی است و برخی نیز قابل شناسایی نیستند . زیرا عامل به وجود آورنده برخی از آنها ناشی از گسیختگی لوله‌ها و فرسودگی تاسیسات شهری ، مسدود کردن مسیرهای جریان آب و عوامل متعدد است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن طبق ماده ۱۳ قانون ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تصویب الحاق ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به محدوده ...

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

|

نظرات کاربران