در حال بارگذاری ...
  • آیا بخشی از زمین های نهضت ملی مسکن بر روی گسل قرار دارد ؟

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمدمهدی حیدری رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی در نشست خبری به تشریح وضعیت پهنه های انتخابی نهضت ملی مسکن پرداخت .

     

     

     

     

     
     
     
     
    خبرنگار : سید علی سید صدر
     
     
    تصویربردار : یوسف سعیدی
     
     




    مطالب مرتبط

    رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی خواستار بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های علمی ، پژوهشی و اجرایی موجود در جهت ارتقا تاب‌آوری سازه‌های فولادی کشور شد و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل آیین‌نامه‌های تخصصی در عرصه ساخت‌وساز کشور به ویژه در پروژه نهضت ملی مسکن ...

    |

    با تلاش‌های فراوان ، در برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در قم ، البرز و قزوین این شرکت‌ها در اجرا مشارکت داشتند که پروژه‌های موفقی نیز بودند .

    |

    بر اساس قانون جهش تولید مسکن ، تکلیف واحدهای تکمیل‌نشده باید مشخص شود و زمین‌های اختصاص داده شده ، به دولت بازگردد . هر کدام از این پروژه‌ها دارای مشکلات حقوقی و بانکی هستند که باید تعیین‌تکلیف شوند تا در فرآیندهای آتی ساخت مسکن ، مجدد مورد استفاده قرار گیرند .

    |

    یکی از نگرانی‌های مردم سرعت پروژه‌هاست که در این راستا به پیمانکار ابلاغ شد که موظف است با افزایش تعداد نیروی انسانی تکمیل پروژه را به صورت چند شیفت سرعت ببخشند تا بتوانیم هرچه سریع‌تر پروژه را تکمیل کنیم و شاهد خانه دار شدن مردم باشیم .

    |

    جهت‌گیری دولت در بخش‌های مسکن ، املاک ، راه و شهرسازی مشخص است و باید با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی صحیح، پروژه‌ها را با اولویت‌بندی اجرا کنیم . موانع تامین مسکن باید رفع شود و با جدیت بیشتر تکالیفی که قرار است در برنامه هفتم در حوزه مسکن دیده شود اهتمام ویژه داشته باشیم .

    |

    نظرات کاربران