در حال بارگذاری ...
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده به ۲۴۰ هزار واحد رسید

    شرکت بازآفرینی شهری ایران در حوزه بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های نیازمند ساماندهی و توانمندسازی بیش از ۱۲۶ پروژه احداث بوستان و فضای سبز و شهرداری‌ها ۱۶۳ پروژه در این بافت‌ها را به اجرا رسانده‌ است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه ۲۸۹ پروژه بوستان و فضای سبز در بافت‌های ناکارآمد شهری اجرا شد ، رقم آغاز فرآینده نوسازی واحدهای مسکونی را در بافت های فرسوده ۲۴۰ هزار واحد برشمرد .

    محمد آیینی در نشست بررسی عملکرد استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن گفت : مقرر بود تا پایان امسال صدور پروانه ساختمانی و آغاز نوسازی واحدهای مسکونی در بافت فرسوده به ۲۴۰ هزار واحد برسد که هم‌اکنون به این رقم هدف‌گذاری شده از آغاز فرآیند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری رسیده‌ایم .

    تحویل ۸۲ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده شهری

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه‌ داد : در حال‌حاضر از ۲۴۰ هزار واحدی که در بافت‌های فرسوده، فرآیند نوسازی آنها آغاز شده است ۸۲ هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شد .

    مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد : شرکت بازآفرینی شهری ایران در هفته منابع طبیعی که از روز گذشته آغاز شده است پویش "نهال نو ، خانه نو" را شروع کرده است و با این کار علاوه بر درخت‌کاری و کاشت نهال در بافت‌های فرسوده شهری از فرصت نوسازی در این محلات و معرفی بسته‌های تشویقی برای ترغیب مردم به نوسازی استفاده می‌کند .

    ۲۸۹ پروژه بوستان و فضای سبز در بافت‌های ناکارآمد شهری اجرا شد

    آیینی گفت : شرکت بازآفرینی شهری ایران در حوزه بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های نیازمند ساماندهی و توانمندسازی بیش از ۱۲۶ پروژه احداث بوستان و فضای سبز و شهرداری‌ها ۱۶۳ پروژه در این بافت‌ها را به اجرا رسانده‌ است .

    افزایش ۵۹۰ هکتاری فضای سبز بافت‌های ناکارآمد در طول برنامه هفتم توسعه

    وی گفت : در برنامه هفتم توسعه و در اجرای مفاد سند ملی که باید به متوسط سرانه‌های همان شهر برسیم ۴۴۶ پروژه در برنامه است که در طول برنامه هفتم اجرا خواهد شد و در در حدود ۵۹۰ هکتار به سطح فضای سبز بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی افزوده خواهد شد و با اجرای این طرح می‌توانیم به متوسط سرانه فضای سبز شهرها برسیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    سازمان برنامه و بودجه کشور آمادگی دارد شرکت بازآفرینی شهری ایران را در زمینه موافقتنامه‌ها و اعتبارات یاری کند تا شرایط جهت نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری محلات هدف تسهیل و تسریع شود .

    |

    افزایش کیفیت زندگی شهری در بافت فرسوده شهر تبریز یکی از اهداف بازآفرینی شهری در این شهر به شمار می‌رود و دو پروژه آیمان و شهرک جوانان تبریز از مصادیق این مهم تلقی می‌شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ، پیگیری تحقق مصوبات ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در دولت سیزدهم را از جمله ...

    |

    محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهر در سه گونه بافت تاریخی ، بافت ناکارآمد میانی و سکونتگاه غیررسمی بر اساس مصوبات اخیر کمیسیون ماده ۵ استان‌ها ، بررسی و در سامانه سینام بارگذاری شد .

    |

    نظرات کاربران