در حال بارگذاری ...
  • افتتاح طرح ۳۴۴ واحدی نهضت ملی مسکن شهر جدید ایوانکی با حضور وزیر راه و شهرسازی

    فرآیند مطالعاتی اجرای این طرح ۳۴۴ واحدی مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی در اواخر دولت قبل آغاز شد ، اما به نتیجه مطلوبی نرسید و عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۴۰۰ در دولت سیزدهم دوباره آغاز شد که توسط وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید و تحویل متقاضیان شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان سمنان طرح ۳۴۴ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی واقع در غرب استان سمنان را افتتاح کرد.

    مهرداد بذرپاش که صبح امروز پنجشنبه ۱۷ اسفندماه به استان سمنان سفر کرده بود ، طرح مسکونی ۳۴۴ واحدی غدیر در قالب طرح نهضت ملی مسکن واقع در شهر جدید ایوانکی را در زمینی به مساحت هشت هکتار افتتاح کرد که تحویل مردم شد .

    به گفته سید مرتضی محمودی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید ایوانکی فرآیند مطالعاتی اجرای این طرح ۳۴۴ واحدی مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی در اواخر دولت قبل آغاز شد ، اما به نتیجه مطلوبی نرسید و عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۴۰۰ در دولت سیزدهم دوباره آغاز شد که توسط وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید و تحویل متقاضیان شد .

    وی با اشاره به اینکه این طرح به مساحت هشت هکتار با مجموع زیربنای ۳۲ هزارمتر مربع احداث شده است ، افزود : در این طرح زمین به صورت رایگان ارائه شد و به متقاضیان هر واحد ۲ میلیارد ریال تسهیلات دولتی پرداخت شد .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید ایوانکی با بیان اینکه برای احداث این واحدها متری ۴۰ میلیون ریال توسط پیمانکار هزینه شد ، تصریح‌ کرد : تمام زیرساخت های رفاهی از جمله اشتراک آب ، برق و گاز برای ساکنان این واحدهای مسکونی ایجاد شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط ...

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    با توجه به این که در ابتدای مسیر اجرای قانون قرار داریم ، این امکان وجود دارد که با مقاومت برخی برای عمل به آن روبه‌رو شویم . اما این قانون دست دولت را برای کنترل و آرام کردن بازار در بخش اجاره و خرید و فروش و نظام‌مند کردن مشاوران املاک باز گذاشته است .

    |

    در خردادماه حجم معاملات مسکن در تهران ۱۴.۱ درصد نسبت به خردادماه سال قبل افزایش پیدا کرد و از طرفی هم افزایش قیمت‌ها در تهران ۹.۷ درصد بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    نظرات کاربران