در حال بارگذاری ...
  • تخصیص پروژه به ۳۷ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان

    در حال حاضر برای بیش از ۴۸ هزار و ۹۰۰ متقاضی افتتاح حساب انجام و تا کنون افزون بر ۳۷ هزار نفر از متقاضیان به پروژه ها تخصیص یافتند . در طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت فیزیکی پروژه ها از فونداسیون تا نازک کاری در دست اقدام بوده و متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح در استان اصفهان حدود ۴۰ درصد است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : در طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر بیش از ۱۳۰ هزار متقاضی تایید نهایی شدند و تاکنون افزون بر ۳۷ هزار نفر از متقاضیان به پروژه‌ مسکن تخصیص یافت . 

    علیرضا قاری قرآن در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان اظهار کرد : در سطح این استان بیش از ۴۵۷ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند . با بررسی و پالایش های بعمل آمده از متقاضیان ثبت نام شده ، در حال حاضر افزون بر ۱۵۶ هزار و ۸۰۰ نفر حائز شرایط فعال هستند و ازاین تعداد تا کنون بالغ بر ۱۳۰ هزار متقاضی تایید نهایی شدند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد : در حال حاضر برای بیش از ۴۸ هزار و ۹۰۰ متقاضی افتتاح حساب انجام و تا کنون افزون بر ۳۷ هزار نفر از متقاضیان به پروژه ها تخصیص یافتند . در طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت فیزیکی پروژه ها از فونداسیون تا نازک کاری در دست اقدام بوده و متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح در استان اصفهان حدود ۴۰ درصد است .

    قاری قرآن در خصوص نحوه انصراف از طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد : متقاضیان برای انصراف از این طرح در صورتیکه تایید نهایی شده یا واریز وجه داشته باشند در شهر محل تقاضا فرم انصراف پرکرده و تعهد محضری میدهند و با فرد دیگری که واریز وجه داشته است جایگزین می شود و در صورتیکه وضعیت متقاضی در انتظار بررسی باشد خود شخص متقاضی می تواند در سامانه انصراف را ثبت کند .  

    وی در رابطه با وام خودمالکین عنوان کرد : خودمالکین در صورت داشتن سند مالکیت و پروانه ساخت می توانند به سایت saman.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام تسهیلات خودمالک اقدام کنند .  




    مطالب مرتبط

    در کل استان زمین مورد نیاز برای بالغ بر ۱۴۵ هزار واحد تامین شد که برای حدود ۷۰ هزار واحد آن با پیگیری‌هایی که بعمل آمد مصوبه شورای برنامه ریزی استان برای ۸۰۰ هکتار زمین اخذ شد .

    |

    طرح نهضت ملی مسکن ، ابر پروژه ای است که می‌توان گفت حجم اصلی کار آن در دولت سیزدهم انجام شد و با توجه به قانون جهش تولید مسکن و تعهدات ایجاد شده حجم بالای کاری در طی سال‌های اخیر برای این طرح به اجرا درآمد .

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از پروژه ۵ هزار و ۸۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر در جلسه ای که در محل ...

    |

    با پیگیری‌های به عمل آمده تا کنون پروانه ساختمانی افزون بر ۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد اخذ شده همچنین با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه دست‌اندرکاران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل مختلف اخذ پروانه ، فونداسیون ، اسکلت و سقف ، سفت کاری و نازک کاری ...

    |

    نظرات کاربران