در حال بارگذاری ...
  • تحویل زمین برای ساخت مسکن کارگران فولاد نی‌ریز توسط سازمان ملی زمین و مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در راستای اجرای تفاهمنامه میان اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و شرکت فولاد نی‌ریز ، آئین تحویل زمین برای تامین مسکن کارگران شریف بخش صنعت برگزار شد .

    محمد مهدی بلوردی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت : اجرای سیاست صنعت‌شهرها گامی مهم در راستای استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم است .

    عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن افزود : دولت سیزدهم برای تمامی اقشار جامعه برنامه تامین مسکن دارد و اجرای سیاست صنعت‌شهرها یکی از همین برنامه‌ها برای نگاه ویژه‌ ایست که دولت و وزارت راه و شهرسازی نسبت به کارگران شریف حوزه صنعت دارد .

    گفتنی است این مراسم در حاشیه نشست پایش برنامه اجرایی و تبیین سیاست‌های کلی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

    |

    نظرات کاربران