در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۱۰.۰۰۰ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید طی روزهای آینده

    برای ۳۰ هزار واحد مساکن مهر باقیمانده در شهرهای جدید نیز هدف‌گذاری کرده‌ایم ۲۴ هزار واحد را تا قبل از تیرماه ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل دهیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه از ۴۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ، حدود ۱۰ هزار واحد در روزهای آینده تحویل می‌شود از برنامه آن شرکت برای تکمیل واحدهای باقیمانده از سال ۱۴۰۲ خبر داد .

    سعید غفوری در خصوص برنامه آن شرکت برای تکمیل واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر تحت‌ مسئولیت شهرهای جدید ، گفت : حدود ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید باقی‌مانده است که از این ۴۰ هزار واحد حدود ۱۰ هزار واحد که عمدتا در پردیس و مهستان است قبل از اتمام سال افتتاح و تحویل متقاضیان می‌شود .

    غفوری ادامه داد : برای ۳۰ هزار واحد مساکن مهر باقیمانده در شهرهای جدید نیز هدف‌گذاری کرده‌ایم ۲۴ هزار واحد را تا قبل از تیرماه ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل دهیم .

    وی توضیح داد : در خصوص ۶ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر نیز در برنامه است تا پایان سال ۱۴۰۳ این تعداد واحد به اتمام برسد و تحویل متقاضیان شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    نظرات کاربران