در حال بارگذاری ...
  • اجرای ۵۰۷ پروژه زیربنایی و روبنایی در بافت‌های هدف بازآفرینی شهری طی سال ۱۴۰۳

    هم‌اکنون بسته‌های تشویقی در ۴۴۴ شهر اجرایی شده است که از این تعداد شهر ۱۹۴ شهر بسته بومی را تصویب و اجرایی کرده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از برنامه آن شرکت برای تامین مالی و اجرای ۵۰۷ پروژه زیربنایی و روبنایی در بافت‌های هدف بازآفرینی شهری برای سال آینده خبر داد .

    محمد آیینی به تشریح برخی از اقدامات آن شرکت برای تامین خدمات روبنایی در محلات هدف بارآفرینی شهری پرداخت . در مجموع از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۲۹ پروژه خدمات روبنایی شامل آموزشی ، بهداشتی و درمانی ، پارک و فضای سبز توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران به بهره‌برداری رسید و مطالبات ۵۰۹ پروژه دیگر پرداخت شد . این پروژه‌ها بخشی از ۱۲۴۵ پروژه‌ای باقیمانده‌ از دولت پیشین است که شرکت بازآفرینی شهری ایران برای انجام در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری و سکونت‌گاه‌های نیازمند ساماندهی ، در دستور کار قرار داده است .

    برنامه اجرای ۵۰۷ پروژه در بافت‌های هدف بازآفرینی شهری برای سال ۱۴۰۳

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : حدود ۵۰۷ پروژه باقیمانده وجود دارد که ۲۱۰ پروژه دارای مطالبات مالی است و ۲۹۷ پروژه جاری است که تا پایان دولت و سال آینده بخش عمده‌ای از آن به بهره‌برداری خواهد رسید .

    اجرای بسته تشویقی برای  ۷۹ درصد جمعیت شهری ساکن در بافت‌های فرسوده

    وی توضیح داد : هم‌اکنون بسته‌های تشویقی در ۴۴۴ شهر اجرایی شده است که از این تعداد شهر ۱۹۴ شهر بسته بومی را تصویب و اجرایی کرده‌اند .

    به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی ، ۴۴۴ شهری که بسته تشویقی نوسازی در آنها در حال اجرا است ، ۷۹ درصد جمعیت شهری و ۷۸ درصد سطح شهرهای دارای بافت فرسوده را در برمی‌گیرند . بسته‌های تشویقی باید توسط شهرداری‌های تمامی شهرها اجرایی شوند و اینکار قابل پیگیری است .




    مطالب مرتبط

    از ابتدای سال جاری ، ساخت ۵۳ هزار و ۹۷۳ واحد در محلات هدف بازآفرینی شهری در سامانه ثبت شده است و استان‌های تهران ، اصفهان ، خراسان رضوی ، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به ترتیب پنج استان برتر در این زمینه هستند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از برگزاری دوره های آموزش مهارتی در ۶ محله انجیراب - افسران - اوزینه - چناران - کوی عرفان و قلعه ...

    |

    بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران ، استان گلستان طی سه سال تعهد صدور هشت هزار و ۷۰۵ پروانه نوسازی را در محلات هدف بازآفرینی دارد . در حال حاضر شش هزار و ۳۳۲ پروانه برای واحدهای مسکونی در این محلات صادر شده و سه هزار و ۷۹ واحد نوسازی شده مردمی ...

    |

    جنوب کرمان آمادگی جهت جذب سهمیه سایر استان‌هایی که در جذب قیر موفق نبودند به وزارت راه و شهرسازی اعلام می کند .

    |

    اعتبار تخصیص یافته برای این دوره‌های مهارتی از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران در سال ۱۴۰۲ می‌باشد . تاکنون ۷۸ نفر با عملکرد شش هزار و ۹۶۰ نفرساعت مهارت‌های آموزشی لازم را کسب کرده اند .

    |

    نظرات کاربران