در حال بارگذاری ...

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن ، علاوه بر لغو امتیاز متقاضی ، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با دفاتر ثبت اسناد و مشاوران املاکی که در این فعالیت مشارکت داشته‌اند را به‌ همراه دارد .

به‌ اطلاع شهروندان و متقاضیان محترم می‌رساند ، طرح نهضت ملی مسکن به‌منظور فراهم‌کردن زمینه رونق تولید و ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا بازار مسکن اجرا می‌شود . بر اساس این طرح افراد واجد شرایط می‌توانند از تسهیلات مسکن و زمین اجاره بلند مدت ۹۹ ساله و سایر تخفیفات در نظرگرفته شده که دولت در اختیار آنها قرار داده است ، استفاده کنند .

برخی افراد به‌صورت وکالتی اقدام به خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن می‌کنند که مبادرت به خرید یا فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت وکالتی با استناد برگه تاییدیه سامانه نهضت ملی مسکن ممنوع و فاقد وجاهت قانونی است . خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن ، علاوه بر لغو امتیاز متقاضی ، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاکی که در این فعالیت مشارکت داشته‌اند را به‌همراه دارد .




مطالب مرتبط

موضوع اصلاح حریم و الحاق اراضی به محدوده شهری پردیس برای اجرای نهضت ملی مسکن در این نشست بررسی شد و با رفع تداخل با منطقه حفاظت شده محیط زیست و همچنین رفع تداخل با تقسیمات کشوری با رای اکثریت آرا با الحاق این اراضی به محدوده شهر پردیس موافقت شد .

|

در ۱۶ سایت نهضت ملی مسکن که آماده‌سازی آن توسط شهرداری‌ها در حال اجرا است ، موضوع خدمات روبنایی (ساخت مسجد ، مدرسه و واحدهای تجاری) پیگیری و با اداره کل نوسازی مدارس استان جهت ساخت مدرسه توافق صورت گرفته است .   

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

|

شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

|

۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

|

نظرات کاربران