در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی ۵۴۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی

    سهم استان خوزستان در طرح نهضت ملی مسکن ، حدود ۱۰۰ هزار واحد بوده که بخشی از آنها در قالب بافت‌های فرسوده و طرح جوانی جمعیت اجرا می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عملیات اجرایی ۵۴ هزار واحد مسکن ملی در خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان به صورت ویدیو کنفرانسی آغاز شد .

    عملیات اجرایی ۵۴ هزار واحد مسکن ملی در خوزستان با حضور مهرداد بذرپاش ، وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان به صورت ویدیو کنفرانسی آغاز شد و این تعداد واحد نهضت ملی مسکن در ۴۵ سایت واقع در شهرهای مختلف استان اجرایی می‌شود . همچنین کار ساخت ۱۵ هزار واحد در استان آغاز شده است که به زودی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد .

    گفتنی است ؛ سهم استان خوزستان در طرح نهضت ملی مسکن ، حدود ۱۰۰ هزار واحد بوده که بخشی از آنها در قالب بافت‌های فرسوده و طرح جوانی جمعیت اجرا می‌شود .

    ۳۰۰۰ قطعه زمین نیز به خانواده‌های مشمول ماده چهار قانون جوانی جمعیت در استان خوزستان واگذار شد .  

    بر اساس این گزارش کار ساخت و تکمیل بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در استان باقیمانده و تا پایان دولت سیزدهم تکمیل خواهد شد .

    استان خوزستان با جمعیتی افزون بر پنج میلیون نفر یکی از استان‌های پرجمعیت کشور به شمار می رود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    مهمترین مشکل طرح نهضت ملی مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نبود زمین در شهر یاسوج و همکاری نامطلوب بانک‌ها در خصوص اجرای این طرح است .

    |

    این دولت با شجاعت و به صورت جهادی طرح‌های مسکن را پیش برده است و می‌دانستیم که در این مسیر انتقادهایی به دولت خواهد شد ، اما وعده رئیس جمهوری برای ساخت سالی یک میلیون مسکن بر اساس نیاز مردم بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان یزد ، ۴ هزار و ۱۵۷ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان افتتاح و تحویل ...

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    نظرات کاربران