در حال بارگذاری ...

گلستان جزو استان های برتر در بهره‌گیری از بسته‌های تشویقی نوسازی

در استان گلستان ۲۴ شهر دارای بافت فرسوده مصوب وجود دارد که در تمامی آن ها این بسته های تشویقی در حال اجرا بوده و ۱۰۰ درصد بسته های ۱۹گانه تشویقی مصوب شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در این شهرها اجرایی شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : بر اساس پایش های انجام شده در شهرهای دارای بافت فرسوده مصوب ، بسته های تشویقی ۱۹ گانه شرکت بازآفرینی شهری ایران به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی اجرایی شده و گلستان جزو استان های برتر در این حوزه است .

مهدی ملک اظهار کرد : شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف تسهیل در نوسازی بسته های تشویقی ۱۹ بندی را تدوین و پس از تصویب در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به استان ها ابلاغ کرد . این بسته های تشویقی مشوق های خوبی برای بهسازی و نوسازی مسکن در بافت فرسوده هستند که سازنده ها می توانند با استفاده از آن با کمترین هزینه نسبت به نوسازی مسکن خود اقدام کنند .

ملک ادامه داد : در استان گلستان نیز ۲۴ شهر دارای بافت فرسوده مصوب وجود دارد که در تمامی آن ها این بسته های تشویقی در حال اجرا بوده و ۱۰۰ درصد بسته های ۱۹گانه تشویقی مصوب شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در این شهرها اجرایی شده است .

وی با بیان اینکه استان گلستان طی دو سال تعهد صدور پنج هزار و ۸۰۴ پروانه نوسازی را دارد ، گفت : تا کنون در دولت سیزدهم چهار هزار و ۲۵۲  پروانه نوسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان صادر شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در انتها اظهار کرد : با توجه به این تعداد صدور پروانه، برنامه نوسازی گلستان ۷۳ درصد محقق شده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از برگزاری دوره های آموزش مهارتی در ۶ محله انجیراب - افسران - اوزینه - چناران - کوی عرفان و قلعه ...

|

بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران ، استان گلستان طی سه سال تعهد صدور هشت هزار و ۷۰۵ پروانه نوسازی را در محلات هدف بازآفرینی دارد . در حال حاضر شش هزار و ۳۳۲ پروانه برای واحدهای مسکونی در این محلات صادر شده و سه هزار و ۷۹ واحد نوسازی شده مردمی ...

|

اعتبار تخصیص یافته برای این دوره‌های مهارتی از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران در سال ۱۴۰۲ می‌باشد . تاکنون ۷۸ نفر با عملکرد شش هزار و ۹۶۰ نفرساعت مهارت‌های آموزشی لازم را کسب کرده اند .

|

از ابتدای سال جاری ، ساخت ۵۳ هزار و ۹۷۳ واحد در محلات هدف بازآفرینی شهری در سامانه ثبت شده است و استان‌های تهران ، اصفهان ، خراسان رضوی ، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی به ترتیب پنج استان برتر در این زمینه هستند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

|

نظرات کاربران