در حال بارگذاری ...
  • معرفی ۴۶۰ متقاضی اصفهانی به بانک برای دریافت تسهیلات نوسازی مسکن

    جمعیت استان اصفهان بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ بیش از پنج میلیون نفر بوده است که ۱۸ درصد آن شامل افزودن بر ۹۰۱ هزار و ۴۰۰ نفر در بافت های فرسوده استان ساکن هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : در سال جاری ، بیش از ۴۶۰ متقاضی در محلات هدف بازآفرینی شهری اصفهان جهت دریافت تسهیلات نوسازی به بانک معرفی شدند .

    علیرضا قاری‌قرآن اظهار کرد : افرادی که ملک‌شان در محدوده بازآفرینی شهری قرار دارد می‌توانند جهت اخذ تسهیلات نوسازی به سامانه مربوطه مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند . در سالجاری بیش از ۴۶۰ متقاضی برای اخذ تسهیلات نوسازی در محدوده‌های بازآفرینی شهری اصفهان به بانک معرفی شدند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته نیز ۹۳۰ متقاضی در این محدوده ها برای اخذ تسهیلات نوسازی به بانک معرفی شدند گفت : از این تعداد ، برای ۳۶۰ واحد منجر به امضاء قرارداد جهت پرداخت تسهیلات شد .

    وی ادامه داد : در سال ۱۴۰۰ نیز تعداد ۷۰۸ واحد منجر به امضاء قرارداد جهت پرداخت تسهیلات شد و به عبارتی در این سال ۲ هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است .  

    قاری‌قرآن در ادامه به تخصیص قیر برای آسفالت معابر محدوده های باز آفرینی شهری اشاره و اعلام کرد : در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در مجموع بالغ بر هشت هزار تن قیر به این محدوده‌ها اختصاص یافته است .  

    وی عنوان کرد : جمعیت استان اصفهان بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ بیش از پنج میلیون نفر بوده است که ۱۸ درصد آن شامل افزودن بر ۹۰۱ هزار و ۴۰۰ نفر در بافت های فرسوده استان ساکن هستند .  

    مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد : سکونتگاه‌های غیررسمی استان اصفهان شامل ۶۴ محله در ۱۴ شهرستان (اصفهان ، آران و بیدگل ، کاشان ، خمینی شهر ، سمیرم ، شهرضا ، خوانسار ، جرقویه ، گلپایگان ، نجف آباد ، فریدن ، فلاورجان ، تیران و کرون و لنجان) می باشند که با مساحت ۱ هزار و ۵۲۹ هکتار بیش از ۱۱ هزار و ۹۰۰ نفر جمعیت دارند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازآفرینی شهری ایران و شورای عالی استان‌ها در جلسه شورای نوسازی مسکن شرکت بازآفرینی ...

    |

    در حال حاضر حدود ۱۲ پروژه فعال بازآفرینی در استان اصفهان اعم از احداث مساجد ، روکش آسفالت ، احداث مدرسه ، مرمت بناهای تاریخی ، احداث سراهای محله و طرح‌های مطالعاتی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : رزمایش جهادی تبیین نوسازی مسکن با رویکرد مردمی‌سازی نوسازی مسکن و تبیین ...

    |

    با توجه به رویکردهای اقتصادی و اجتماعی در تهیه طرح های توسعه شهری از اسناد راهبردی برنامه ششم توسعه نیز می‌توان به عنوان سند فرادست در تهیه طرح های توسعه شهری نام برد .

    |

    نظرات کاربران