در حال بارگذاری ...
  • ۱۹۰۰ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل مسکن های مهر به جا مانده از قبل صرف شده

    زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از تامین هزینه ۵۲۳۰ واحد باقیمانده مسکن مهر پردیس از طریق منابع صندوق ملی مسکن به میزان ۱۹۰۰ میلیارد تومان خبر داد .

    سعید غفوری امروز ۲۴ اسفند در مراسم افتتاح ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس گفت : قدردان صبوری متقاضیان مسکن مهر هستیم. وزارت راه و شهرسازی هزینه‌های بسیاری را تقبل کرد و واحدهای باقیمانده مسکن مهر در پردیس افتتاح شد .

    سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد : یکهزار و ۹۰۰ میلیارد تومان برای ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی پرداخت شده که صرفاً بخشی از این مبالغ توسط خود مردم تأمین شده بود .

    این مقام مسئول توضیح داد : زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرهای جدید شیرین شهر و رامین با حضور شهرام ملکی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید، اعضای هیأت مدیره ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نمایندگان صندوق ملی مسکن از پروژه‌های در دست احداث گلستان از محل صندوق ملی مسکن و پروژه های روبنایی سایت های مسکن بازدید ...

    |

    تامین منابع مالی واحدهای مسکونی مهر باقیمانده که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند از طریق صندوق ملی مسکن تکمیل خواهد شد . برخی الزاماتی که صندوق ملی مسکن برای تامین منابع مالی این بخش از پروژه‌های مسکن مهر در نظر گرفته ، بعضاً پروژه‌ها را با مشکل مواجه کرده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ، ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه اولویت دولت چهاردهم تامین مسکن اقشار نیازمند و کم درآمد جامعه است ، از ...

    |

    نظرات کاربران