در حال بارگذاری ...
  • ۱۹۰۰ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل مسکن های مهر به جا مانده از قبل صرف شده

    زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از تامین هزینه ۵۲۳۰ واحد باقیمانده مسکن مهر پردیس از طریق منابع صندوق ملی مسکن به میزان ۱۹۰۰ میلیارد تومان خبر داد .

    سعید غفوری امروز ۲۴ اسفند در مراسم افتتاح ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس گفت : قدردان صبوری متقاضیان مسکن مهر هستیم. وزارت راه و شهرسازی هزینه‌های بسیاری را تقبل کرد و واحدهای باقیمانده مسکن مهر در پردیس افتتاح شد .

    سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد : یکهزار و ۹۰۰ میلیارد تومان برای ۵ هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی پرداخت شده که صرفاً بخشی از این مبالغ توسط خود مردم تأمین شده بود .

    این مقام مسئول توضیح داد : زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    نظرات کاربران