در حال بارگذاری ...
  • اتمام فونداسیون ۷۰ واحد مسکونی گروه ساخت در طرح نهضت ملی مسکن شهر بویین میاندشت

    در حال حاضر در طرح نهضت ملی مسکن شهر بویین میاندشت از اراضی که معادل ۸۴ واحد مسکونی به‌صورت واگذاری گروهی تعریف شده است برای ۷۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ و فونداسیون این واحدها به اتمام رسیده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت گفت : در حال حاضر در طرح نهضت ملی مسکن شهر بویین میاندشت از اراضی که معادل ۸۴ واحد مسکونی به صورت واگذاری گروهی تعریف شده برای ۷۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ و فونداسیون آن به اتمام رسیده است .

    عبدالرضا فرجی اظهار کرد : شهر بویین میاندشت مرکز شهرستان بویین میاندشت از توابع استان اصفهان است که با مساحت حدود ۱۰۰۰ کیلومترمربع در ۱۸۰ کیلومتری غرب شهر اصفهان قرار دارد . شهرستان بویین میاندشت دارای ۲ شهر بویین میاندشت و افوس و ۴۲ روستا و جمعیت آن براساس سر شماری سال ۱۳۹۵ بالغ بر ۲۴ هزار نفر است که با توجه به مهاجر پذیر بودن شهرستان جمعیت رو به افزایشی دارد .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بوئین میاندشت بیان کرد : در حال حاضر در طرح نهضت ملی مسکن شهر بویین میاندشت از اراضی که معادل ۸۴ واحد مسکونی به‌صورت واگذاری گروهی تعریف شده است برای ۷۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ و فونداسیون این واحدها به اتمام رسیده است .  

    وی عنوان کرد : برای شهرهای بویین میاندشت و افوس در مجموع بیش از ۱ هزار و ۸۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند که با بررسی و پالایش‌های به عمل آمده در حال حاضر افزون بر ۷۷۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند و تاکنون بیش از ۱۴۰ متقاضی حائز شرایط به پروژه‌ها تخصیص یافتند . 




    مطالب مرتبط

    در راستای قانون جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی مسکن خدمات شهرداری های استان جهت صدور پروانه ساخت طرح نهضت ملی مسکن با ۳۰ درصد تخفیف و خدمات طراحی و نظارت سازمان نظام مهندسی با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    شهرداری‌ها موظف‌اند در زمان صدور پروانه ساختمانی نسبت به تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های پروانه و اعطای یک طبقه تشویقی ، عدم محاسبه بالکن در زیربنا ، ایجاد درب اضافه جهت تامین پارکینگ و تامین ۳۰ درصد پارکینگ در فضای باز ساختمان اقدام کنند .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    نظرات کاربران