در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم تحویل ۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن به نیروهای مسلح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴ هزار واحد جدید این بخش با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

    امروز ۲۶ اسفندماه با حضور رئیس‌جمهور و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و سایر اعضای شورای عالی مسکن در حاشیه جلسه پانزدهم این شورا، عملیات اجرایی احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد . همچنین در این نشست ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح که در همکاری دو وزارتخانه راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تکمیل شده بود ، تحویل متقاضیان شده‌ است .

    گفتنی است ، تعهد احداث مسکن نیروهای مسلح ۵۰۰ هزار واحد است که تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار واحد آن وارد فاز عملیاتی شده‌ است .

    همچنین امروز در جلسه پانزدهم شورای عالی مسکن دستورالعمل احداث واحدهای مسکونی نیروهای مسلح بین دو وزارتخانه راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به امضا رسید .




    مطالب مرتبط

    تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

    |

    جزئیات احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در قالب های مختلف بدین شرح است : واگذاری زمین در بخش اجاره ۹۹ ساله ، واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت ، مشمولین قوانین حمایتی معادل ۴۰۷ هزار و ۵۳۶ قطعه است . همچینن در بخش اراضی اجاره ۹۹ ساله در روستاها به میزان ۷۹ هزار و ۱۰۴ قطعه واگذار شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مشاور وزیر راه و شهرسازی از برنامه امضای دستورالعمل احداث مسکن نیروهای مسلح بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع ، پشتیبانی ...

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    نظرات کاربران