در حال بارگذاری ...
  • ساخت مسکن با اقدامات جهادی گسترده عملیاتی شد

    بالاترین مصرف در سبد زندگی به مسکن اختصاص دارد و سهم بسزایی دارد و تامین مسکن برای نیروهای مسلح می‌تواند آرامش را برای آنان فراهم آورد . همت ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان محترم عالی با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری ها برای تامین مسکن قابل تقدیر است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس‌جمهور در پانزدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن بر تداوم تلاش جهادی همه دست‌اندرکاران بخش مسکن برای به ثمر رسیدن اهداف دولت در این بخش ، تاکید کرد .

    سید ابراهیم رییسی در پانزدهمین نشست شورای‌عالی مسکن محوری‌ترین عنصر در نیروی‌های مسلح را نیروی انسانی دانست و گفت : در نیروی انسانی موضوع انگیزه و آرامش بسیار حایز اهمیت است.  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار کشور و نظام هستند و از عناصر اصلی برای اقتدار کشور و نظام‌محسوب می‌شوند .

    تلاش جهادی همه دست اندرکاران مسکن تداوم یابد

    وی تفاهمی را که امروز میان وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امضا شد ، در شتاب بخشیدن به تامین زمین و ساخت واحدهای مسکونی توسط نیروهای مسلح بسیار مفید و راهگشا دانست و با قدردانی از همه تلاش‌های صورت گرفته در این راستا ، خواستار تداوم تلاش جهادی همه دست‌اندرکاران ساخت مسکن در نیروهای مسلح و دیگر بخش‌ها برای به سرانجام رسیدن نهضت ملی مسکن شد .

    وی گفت : بالاترین مصرف در سبد زندگی به مسکن اختصاص دارد و سهم بسزایی دارد و تامین مسکن برای نیروهای مسلح می‌تواند آرامش را برای آنان فراهم آورد . همت ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان محترم عالی با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری ها برای تامین مسکن قابل تقدیر است .

    رئیسی بیان کرد : امروز خرسندیم که ۱۰ هزار واحد مسکونی به نیروهای مسلح تحویل می‌شود . همچنین آغاز ۱۴ هزار واحد مسکونی را با نام شهید بزرگ ماه مبارک رمضان امیرالمومنین (ع) رقم می‌زنیم . امروز خرسندیم که ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل می‌شود .

    گفتنی است ، در جلسه شورای عالی مسکن امروز ۱۰ هزار و ۹۴ واحد از واحدهای مسکونی احداث و به مالکان واگذار شد ، همچنین عملیات احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی جدید نیز رسما آغاز شد .

    در این جلسه مهرداد بذرپاش ، احمد وحیدی و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزرای راه و شهرسازی ، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار موسوی فرمانده کل ارتش ، سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی نیز حضور دارند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان از تشکیل کارگروه تعیین سقف اجاره بها در گلستان بر اساس مصوبه شورایعالی مسکن کشور خبر ...

    |

    با توجه به مصوبه شورای‌عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کدپستی انجام شود .

    |

    یکی از آورده‌های اصلی دولت در طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع زمین است و در بسیاری از مناطق شهری ، به طور میانگین ۵۰ درصد قیمت واحد مسکونی را زمین به خود اختصاص می‌دهد . یکی از اصلی ترین تسهیلات در بخش مسکن تامین زمین است که بخش عمده ای از این اراضی به شکل رایگان و اجاره ۹۹ ساله در ...

    |

    امروز ۲۸ بهمن‌ماه ، چهاردهمین جلسه شورای‌عالی مسکن به ریاست رئیس‌جمهور و با حضور مهرداد بذرپاش ، وزیر راه و شهرسازی ، برگزار و در این جلسه عملیات اجرایی احداث ۶۰ هزار و ۱۸۵ واحد مسکونی دانشگاهیان ویژه دانشجویان دانشگاه‌های آزاد ، سراسری و خوابگاه‌های متاهلی آغاز شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس جمهور در چهاردهمین جلسه شورای‌عالی مسکن ، فرمان احداث ۶۰ هزار و ۱۸۵ واحد مسکونی ویژه دانشگاهیان را صادر کرد و عملیات ...

    |

    نظرات کاربران