در حال بارگذاری ...
  • نوروز زمان بازنگری عملکرد و انسجام تشکیل حلقه‌های میانی بازآفرینی است

    در محلاتی که وسعت چندانی ندارند شهرداری‌ها باید از نیروهای خود برای تشکیل این حلقه‌ها استفاده کنند و در محلاتی که محدوده‌های مورد عمل از وسعت بالایی برخوردار هستند می‌بایست از طریق شهرداری‌های نواحی اقدام شود تا ظرفیت گروه‌های جهادی ، دانشگاهی ، انبوه سازان ، کارگزاران و به ویژه دفاتر تسهیل گری به کار گرفته شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از شهرداران خواست از ظرفیت و فرصت نوروز معنوی امسال برای تشکیل ، بازنگری و انسجام حلقه‌های میانی بازآفرینی استفاده کنند .

    حسین جنتی گفت : ایجاد ارتباط بین مالکان و سازندگان نیاز به تشکیل حلقه های میانی دارد که باید این حلقه‌های میانی با توجه به ارتباط شهرداران با محلات توسط شهرداری‌ها تشکیل شود و نوروز ارسال همان فرصت خوب ملی اسلامی برای انسجام این حلقه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بالای حلقه میانی است .

    وی افزود : در محلاتی که وسعت چندانی ندارند شهرداری‌ها باید از نیروهای خود برای تشکیل این حلقه‌ها استفاده کنند و در محلاتی که محدوده‌های مورد عمل از وسعت بالایی برخوردار هستند می‌بایست از طریق شهرداری‌های نواحی اقدام شود تا ظرفیت گروه‌های جهادی ، دانشگاهی ، انبوه سازان ، کارگزاران و به ویژه دفاتر تسهیل گری به کار گرفته شود .

    جنتی در پایان گفت : در سطح کوچه‌ها نیز باید رابطانی از جنس گروه‌های جوانان ، معتمدین محلات و بانوان تحصیل کرده در حوزه‌های شهرسازی ، معماری ، جامعه شناسی و اقتصاد شکل بگیرند و حلقه‌های میانی تقویت شوند .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    با توجه به رشد محدوده محلات هدف و جمعیت ساکن در آنها ، این اداره کل با همکاری دستگاه‌های دخیل در برنامه اقدام مشترک در شهرهای ارومیه ، بوکان ، پیرانشهر ، خوی ، سردشت ، سلماس ، مهاباد و میاندوآب نسبت به بازبینی برنامه اقدام مشترک اقدام نموده که در نهایت ۵۷۲ پروژه به اعتبار بالغ ...

    |

    تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    نظرات کاربران