در حال بارگذاری ...
  • طرح نهضت ملی مسکن پیشران جهش تولید با مشارکت مردم

    طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح هایی است که تولید در آن با مشارکت مردم صورت می گیرد و می توان این طرح را نمونه ای بارز بر شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است ، دانست چرا که نقطه آغاز و پیشرفت این طرح ، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت پروژه هاست .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت : طرح نهضت ملی مسکن بعنوان یک طرح حمایتی ، تاثیرات خوبی بر جهش تولید گذاشته است .

    سید احمد موسوی گفت : طرح نهضت ملی مسکن به عنوان طرح‌ حمایتی و مردمی دولت سیزدهم در تامین مسکن مورد نیاز جوانان و خانواده های فاقد ‌مسکن با پیشرفت فیزیکی مطلوب در کشور علاوه‌ بر ایجاد بارقه امید در بین شهروندان به ویژه جوانان ، تاثیرات زیادی نیز بر جهش تولید گذاشته است .

    وی در ادامه عنوان کرد : اتفاقاً طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح هایی است که تولید در آن با مشارکت مردم صورت می گیرد و می توان این طرح را نمونه ای بارز بر شعار سال ۱۴۰۳ که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است ، دانست چرا که نقطه آغاز و پیشرفت این طرح ، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت پروژه هاست .

    موسوی با تاکید بر اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و تاکیدات رهبر انقلاب و سیاستگذاری های دولت مردمی سیزدهم گفت : صنعت ساخت و ساز به عنوان یک صنعت پیشرو در راستای توسعه اقتصادی است که با رونق این بخش دیگر صنایع نیز فعال می‌شوند و بر عکس رکود در بخش مسکن تاثیر منفی در حوزه اقتصاد و اشتغال خواهد داشت و با آغاز طرح نهضت ملی مسکن توسط دولت مردمی سیزدهم ، شاهد تاثیرات مثبت آن در بازار مسکن هستیم .

    رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با اشاره به تاثیرگذاری صنعت مسکن در توسعه اقتصادی کشور خاطرنشان کرد : سرمایه گذاری در تولید و ساخت و ساز مسکن به نوعی خود اقتصادی مولد، پویا، اشتغالزا و محرک است و رونق این صنعت، زمینه اشتغال پایدار را فراهم کرده چرا که به گفته کارشناسان اقتصادی ، بیش از ۳۰ درصد از اقتصاد کشور متاثر از گردش اقتصادی ساختمان‌سازی است ، لذا فعال بودن بخش مهمی از این صنعت با هدف تامین نهضت ملی مسکن ، قطعا تاثیر شگرفی بر جهش تولید خواهد داشت .

    موسوی در ادامه تصریح کرد : ما نیز به پیروی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و سیاستگذاری دولت ، افزایش تولید مسکن در قالب طرح نهضت ملی و با مشارکت مردم را به عنوان یکی از اولویت های اجرائی سال ۱۴۰۳ قرار داده ایم و با به کارگیری کلیه ظرفیت های مرتبط در استان و با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا شاهد جهشی مثبت و تاثیرگذار در تولید مسکن استان شاهد باشیم .




    مطالب مرتبط

    امروز خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته در اداره کل و رفع موانع و مشکلات ، پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است و با بررسی و ارزیابی های صورت گرفته، پیشرفت اجرایی پروژه چشمگیر است اما باید همچنان به آن سرعت داد تا در کم ترین زمان ممکن متقاضیان بتوانند واحدهای مسکونی خود را تحویل ...

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر ، به صورت وکالتی فاقد وجاهت قانونی و غیرمعتبر است و بر اساس مقررات ، پیگرد قانونی داشته و در صورت مشاهده ، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف و لغو امتیاز متقاضیان ، با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند از ...

    |

    این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و با موافقت اعضای شورای‌عالی با الحاق ۳۳۸ هکتار به شرط ساخت حداکثر واحدهای مسکونی دو طبقه در این محدوده برای این بافت شهری موافقت شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای مسکن استان اصفهان وضعیت طرح های حمایتی تولید مسکن در شهرستان ورزنه شامل مباحث مرتبط با تامین ...

    |

    نظرات کاربران