در حال بارگذاری ...
  • تخفیف قبوض گروه‌های حمایتی با ثبت نام در سامانه املاک و مستغلات

    امیدواریم در سال ۱۴۰۳ طرح‌های بیشتری در خصوص خدمات رسانی به اقشار کم بضاعت به تصویب برسد تا شاهد تحقق عدالت اجتماعی در میان افراد جامعه باشیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ گروه‌های حمایتی می‌توانند با ثبت نام در سامانه املاک و مستغلات از ارایه تخفیفات دولتی برخوردار شوند .

    حسین جنتی از ارائه تخفیفات قبوض برای گروه‌های حمایتی خبر داد و گفت : در راستای حمایت از گروه‌های مستضعف و آسیب پذیر جامعه و بر اساس بند ل تبصره ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ از این پس مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور با شرط قرارگیری در گروه‌های کم مصرف و ثبت اطلاعات محل سکونت خود در سامانه املاک و مستغلات مشمول برخورداری از تخفیف قبوض آب ، برق و گاز می‌شوند .

    وی ادامه داد : پیش از این وزارت راه و شهرسازی با عملیاتی کردن قانون جوانی جمعیت و اعطای زمین به خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر و همچنین اعطای تخفیفات ویژه برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی روی سامانه تم (طرح‌های حمایتی مسکن) گام مهمی در حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت برداشته بود .

    وی در پایان گفت : امیدواریم در سال ۱۴۰۳ طرح‌های بیشتری در خصوص خدمات رسانی به اقشار کم بضاعت به تصویب برسد تا شاهد تحقق عدالت اجتماعی در میان افراد جامعه باشیم .




    مطالب مرتبط

    در این سامانه ، مالکان و مستاجران امکان ثبت قرارداد اجاره را به شکل رایگان در سامانه دارند و با این کار بخشی از مشکلات مردم در این بخش در حال حل شدن است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در جلسه هم اندیشی ما بین اداره کل راه و شهرسازی گلستان و کمیته امداد امام خمینی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهوری و با حضور وزیر راه و شهرسازی ، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان ...

    |

    این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بوده که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۳ هزار واحد به جامعه هدف تحویل می‌شود .

    |

    نظرات کاربران