در حال بارگذاری ...

الزام به ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس برای دریافت کد رهگیری

از ابتدای امسال تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کدرهگیری رایگان صرفا در سامانه خودنویس ثبت می‌شوند . دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس هم توسط مشاوران املاک و هم خود مردم به عنوان متعاملین به صورت رایگان امکان پذیر است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه از ابتدای امسال ثبت قرارداد اجاره برای دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس الزامی است ، از ثبت بیش از ۱۲۵ هزار قرارداد در این سامانه از ابتدای اجرای برنامه تا روز چهارم فروردین امسال خبر داد.

هادی عباسی اصل در خصوص سامانه خودنویس و ثبت قراردادهای اجاره در این سامانه توضیحاتی ارایه کرد .

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : از زمان راه اندازی سامانه خودنویس تاکنون قرارداد اجاره ۱۲۵ هزار و ۱۵۹ واحد در سامانه خودنویس توسط موجران و مستاجران و مشاوران املاک به ثبت رسیده که ثبت که ۵۳۶ قرارداد از این تعداد کل از ابتدای فروردین تا ۴ فروردین ۱۴۰۳ ثبت شده است .

عباسی‌اصل تصریح کرد : از ابتدای امسال تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کدرهگیری رایگان صرفا در سامانه خودنویس ثبت می‌شوند . دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس هم توسط مشاوران املاک و هم خود مردم به عنوان متعاملین به صورت رایگان امکان پذیر است .

وی توضیح داد : بر اساس برنامه ریزی انجام شده ثبت مبایعه نامه نیز امسال به سامانه خودنویس منتقل می‌شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری به تشریح اقدامات وزارتخانه در بخش مسکن و ساختمان پرداخت .

|

سامانه خودنویس با هدف کاهش هزینه‌های واسطه‌گری و کاهش هزینه‌های مالی و غیرمالی معاملات مسکن از طریق ثبت رایگان قراردادهای اجاره توسط متعاملان به آدرس srem.mrud.ir ایجاد شده است .

|

سامانه خودنویس با هدف کاهش هزینه‌های واسطه‌گری و کاهش هزینه‌های مالی و غیرمالی معاملات مسکن از طریق ثبت رایگان قراردادهای اجاره توسط متعاملان به آدرس srem.mrud.ir ایجاد شده است .

|

رسیدن به عدد ۵۰۰ هزار قرارداد حاکی از صرفه‌جویی ۷۸۰ میلیارد تومانی سامانه خودنویس دارد .

|

با استفاده از این پلتفرم آنلاین ساده ، مستاجران می توانند به راحتی املاک موجود را پیدا کنند ، مستقیماً با صاحبخانه ها ارتباط برقرار کنند و قراردادهای اجاره را بدون هیچ هزینه اضافی و کاملا رایگان امضا کنند و به ثبت و اطلاع حاکمیت برسانند .

|

نظرات کاربران