در حال بارگذاری ...
  • هدف گذاری برای جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن

    در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام اقدامات موثرتر تفویض کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن بر ضرورت هدف‌گذاری برای جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن توسط شعب مختلف بانک مسکن تاکید کرد .

    عباس حسینی ضمن اطلاع از وضعیت منابع و مصارف شعب ، بر تاثیر جذب منابع ارزان‌قیمت در کسب نتایج ارزیابی عملکرد سال جدید ، همچنین بازاریابی‌ هدفمند و آینده‌نگر در جهت پیشرفت و ارتقای جایگاه بانک مسکن در شبکه بانکی ، پیشبرد طرح بزرگ نهضت ملی مسکن و ساخت مسکن با کیفیت برای عموم مردم و به ویژه اقشار کم‌بضاعت جامعه تاکید کرد .

    مدیرعامل بانک مسکن ضمن اشاره به شعار راهبردی سال و ضرورت توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ، بر لزوم افزایش ظرفیت‌ها ، توانمندی‌ها و امکانات بانک و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای اجرای فرامین معظم له و تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود : به لطف درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) ، سال ۱۴۰۳ ، سالِ «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری شده است و بر ما به عنوان خادمان ملت در یک بانک دولتی واجب است تا با ارائه طرح‌های متنوع و خدمت‌رسانی همه جانبه به مشتریان ، نسبت به جلب مشارکت و حمایت مردم در راستای رونق تولید مسکن اقدام کنیم .

    وی با اذعان به اهمیت تلاش‌های صورت گرفته در شعب و تاثیر آن در توسعه و پیشرفت بانک گفت : در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام اقدامات موثرتر تفویض کنیم .

    حسینی همچنین ضمن بیان نکاتی در خصوص فعالیت‌های شعب ارزی تهران ، از یک سو به سپرده‌گذاری ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی در بانک مسکن و اهمیت این قرارداد سه ساله اشاره کرد و از سوی دیگر ، با توجه به رویکرد جدید بانک در راستای افزایش تولید مسکن مناسب برای هموطنان گرامی ، توسعه بخش ارزی بانک را ضروری دانست .

    مدیرعامل بانک مسکن در پایان این دیدار نوروزی ، ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات همکاران شعب ، بر لزوم بهبود فرآیندها ، اصلاح برخی از ساختارها ، توجه روزافزون به سرمایه انسانی و مرتفع شدن دغدغه‌های آنها در جهت افزایش انگیزه و کارایی همکاران گرامی تاکید کرد و سال جدید را در سایه الطاف الهی و تدوین برنامه‌های تحول گرایانه و تلاش و همت مضاعف مدیران و همکاران عزیز ، سرآغاز تحولات و تغییرات مثبت برای کلیه ذینفعان بانک مسکن دانست .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد تسهیلات خودمالکی ۱۰۴ هزار و ۶۹ واحد توسط آن بانک از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان ۱۴۰۲ خبر ...

    |

    از ۴۴ هزار واحدی که توسط بانک مسکن در بافت‌های فرسوده تسهیلات دریافت کردند ۲۰ هزار واحد متعلق به دولت سیزدهم بوده است و مابقی نیز از سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    نظرات کاربران