در حال بارگذاری ...
  • تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه در سال جاری

    سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۲ ، تعداد ۵ بیمارستان با ظرفیت ۹۷۱ تخت را تکمیل کرد و تحویل بهره‌بردار آن وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی داد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از برنامه آن سازمان برای تکمیل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه در سال جاری با تامین اعتبار به موقع منابع مالی از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد .

    علی نبیان برنامه‌های پیش روی سازمان را در سال جدید با توجه به تأکید رئیس جمهور در پیام تبریک سال نو مبنی بر تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه‌تمام تشریح کرد . در سال جاری سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی در نظر دارد تا پروژه‌هایی را که از سال‌های گذشته آغاز شده است را با تأمین اعتبار موردنیاز از منابع مالی تعیین شده از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور ، تکمیل کرده و به بهره برداری برساند .

    تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه در سال جاری

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی برنامه امسال سازمان را تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان با یک‌هزار و ۲۷۸ تخت و ۳ ورزشگاه با ظرفیت ۲۵ هزار نفر عنوان کرد و ادامه‌ داد : تکمیل بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج ، بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت ، بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری ، بیمارستان ۱۹۷ تختی شوشتر ، بخش الحاقی بیمارستان تالش با ۴۰ تخت در بخش قلب ، بخش الحاقی بیمارستان لنگرود با ۴۰ تخت اورژانس ، دیالیز و شیمی‌ درمانی ، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد ، ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد و ورزشگاه ۵ هزار نفری بناب از دیگر پروژه‌هایی است که کار آنها در سنوات گذشته آغاز شده و در مراحل پایانی تکمیل است که با تأمین اعتبار موردنیاز از منابع مالی تعیین شده از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور ، قابل تحویل و بهره‌برداری در سال جاری هستند .

    تکمیل صحن و شبستان ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س)

    نبیان گفت : فاز دوم توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) شامل صحن و شبستان‌ها نیز در برنامه تحویل و بهره برداری در سال جاری است .

    تکمیل و تحویل ۵ بیمارستان با ۹۷۱ تخت در دولت سیزدهم

    نبیان توضیح داد : سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۲ ، تعداد ۵ بیمارستان با ظرفیت ۹۷۱ تخت را تکمیل کرد و تحویل بهره‌بردار آن وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی داد .




    مطالب مرتبط

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

    |

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در جلسه شورای مسکن گیلان با اشاره به رشد مطلوب پروژه های نهضت ...

    |

    نظرات کاربران