در حال بارگذاری ...
  • متقاضیان اجرای طرح کلید به زمین تخفیف ۴۰ درصدی دریافت می‌کنند

    اکنون استان همدان جزو استان‌های پیشرو در عرصه نوسازی بافت‌های فرسوده است و امسال هم که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده‌است بنا داریم با مشارکت خود مردم و سازندگان در قالب طرح شهید باکری یک افزایش ۵۰ درصدی را رقم بزنیم که با این اقدام ۱۵۰ هزار واحد با مشارکت مردم نوسازی خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از اجرای طرح کلید به کلید و کلید به زمین برای امسال خبر داد و گفت : متقاضیان در صورت اعلام آمادگی می‌توانند مسکن خود را با یک زمین معاوضه کنند که شامل تخفیف ۴۰ درصدی هم خواهند شد .

    محمد آیینی از وجود بیش از ۱۶۷ هزار هکتار بافت فرسوده در سراسر کشور خبر داد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی که به استان همدان سفر کرد در حاشیه بازدید از روند نوسازی در بافت‌های فرسوده این استان گفت : حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناپایدار در بافت‌های فرسوده وجود دارد که جمعیتی افزون بر ۱۰ میلیون نفر هم در آن زندگی می‌کنند .

    مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران همچنین از وجود ۴ هزار و ۸۰۰ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد در استان همدان خبر داد و گفت : بیش از ۱۰۰ هزار واحد بنای ناپایدار در این محدوده‌ها وجود دارد که باید هر چه سریع‌تر نوسازی شوند .

    آیینی با بیان اینکه اقدامات خوبی از طرف مسئولان استان همدان برای نوسازی بافت‌های فرسوده انجام شده‌است ، تأکید کرد : اکنون استان همدان جزو استان‌های پیشرو در عرصه نوسازی بافت‌های فرسوده است و امسال هم که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده‌است بنا داریم با مشارکت خود مردم و سازندگان در قالب طرح شهید باکری یک افزایش ۵۰ درصدی را رقم بزنیم که با این اقدام ۱۵۰ هزار واحد با مشارکت مردم نوسازی خواهند شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : برای به سرانجام رسیدن این طرح؛ طرح‌های تشویقی مثل کاهش صدور پروانه از ۸ ماه به ۲ ماه؛ تخصیص ۵۰ درصدی به سازندگان و ارائه تسهیلات بانکی به مردم در نظر گرفته شده‌ است .

    وی همچنین از اجرای طرح کلید به کلید و کلید به زمین، امسال خبر داد و افزود : مردم در صورت اعلام آمادگی می‌توانند مسکن خود را با یک زمین معاوضه کنند که شامل تخفیف ۴۰ درصدی هم خواهند شد.




    مطالب مرتبط

    در هر شهری امکان ساخت مسکن و خدمات فراهم است و به لحاظ علمی نیز توسعه درونی شهرها مزیت‌های فراوانی دارد ، بنابراین تا زمانی که چنین فرصت‌هایی وجود دارد ، نباید اجازه دهیم حاشیه‌نشینی افزایش یابد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت : شتاب بخشی به نوسازی بناهای ناپایدار و سقف‌های لرزان در محدوده بافت‌های فرسوده ...

    |

    در گذشته مشوق‌های شهرسازانه بیشتر مربوط به تراکم و در قالب دو طبقه بود اما با تصویب بسته تشویقی ۱۹ بندی مشوق‌های جدیدی برای نوسازی در بافت‌های فرسوده ارائه شده و توان شهرداری‌ها برای ارائه تسهیلات شهرسازانه افزایش یافته‌ است . انتظار می‌رود با اعطای این مشوق‌ها و نیز ...

    |

    این عملکرد حاصل سیاست‌گذاری‌های صحیح ، انتخاب راهبردهای به‌جا و واگذاری کار به خود مردم و تقویت میزان مشارکت مردمی است .

    |

    در دولت سیزدهم در حوزه محرومیت‌زدایی و تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی بیش از ۳ هزار کیلومتر معابر خاکی محلات کمتر برخوردار سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده در ۵۳۰ شهر با تأمین قیر رایگان آسفالت شد .

    |

    نظرات کاربران