در حال بارگذاری ...
  • تسریع در تکمیل پروژه فاز ۴ طرح نهضت ملی مسکن شهر خرو

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای مسکن شهرستان زبرخان با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان زبرخان ، بخشدار مرکزی ، روسای ادارات راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، آب ، برق ، شهرداری خرو و رییس شورای اسلامی شهر خرو ، با موضوع فاز ۴ مسکن ملی شهر خرو ، برگزار شد .

    سید مومن حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان زبرخان ، ساخت مسکن برای مردم را از مهمترین اهداف دولت خواند و پروژه های مسکن ملی را بسیار حائز اهمیت دانست و از مسئولین مربوطه خواست تا با تلاش بیشتر ، معضل مسکن را برای شهروندان شهرستان حل نمایند .

    حسینی همچنین از ادارات متولی خواستند قطعات تحویل داده شده به متقاضیان هرچه زودتر تعیین تکلیف شود تا در صورت عدم تمایل به ساخت توسط مالک ، شخص جایگزین معرفی شود .

    گفتنی است در این جلسه حسن نودهی رییس نمایندگی اداره راه و شهرسازی شهرستان زبرخان آخرین وضعیت اقدامات انجام شده را تشریح کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    سال گذشته در مجموع ۵ هزار و ۴۹ جلد سند صادر شده است که از این تعداد هزار و ۴۶۱ جلد سند شهری و ۳ هزار و ۵۸۸ جلد سند روستایی است . در سه ماهه ابتدای سال جاری نیز ۷۷۳ جلد سند صادر شده است که ۲۳۰ جلد شهری و ۵۴۳ جلد روستایی بوده است .

    |

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    نظرات کاربران