در حال بارگذاری ...
  • اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل شتاب گرفت

    با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تسریع و شتاب گرفتن پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق استان اردبیل در سال جدید خبر داد .

    محبوب حیدری در جریان بازدید استاندار اردبیل و هیئت همراه از شهرک سردار شهید سلیمانی اظهار کرد : با رفع مشکلات مالی پیمانکاران با بانک های عامل و همچنین مرتفع شدن برخی موانع حقوقی و اداری پروژه های نهضت ملی مسکن استان اردبیل در سال جاری با شتاب بیشتری اجرا خواهد شد . اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در ساخت و اجرای نهضت ملی مسکن در رتبه برتر قرار گرفته که این کار با مجاهدت همکاران و پیمانکاران پرتلاش و سخت کوش به دست آمده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود : ساخت ۱۵ هزار و ۸۲۰ واحد مسکونی در شهرک سردار شهید سلیمانی به عنوان بزرگترین شهرک طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۶۴۵ هکتار با حضور ۹ پیمانکار فعال و مجرب در حال اجرا است . با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماه های آینده صادر خواهد شد .

    حیدری ادامه داد : عملیات اجرایی پی کنی ۱۲ هزار و یکصد و چهل واحد مسکونی انجام گرفته و اسکلت بندی طبقات ۲ هزار و پانصد و سی و دو و سقف همکف ۲۹۰ واحد مسکونی اجرایی شده است . کیفیت پروژه های نهضت ملی مسکن خط قرمز ما بوده و موظف هستیم واحد های مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان عزیز که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل نماییم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    وی افزود : احصاء و بروز رسانی قیمت های تمام شده واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن را با جدیت دنبال خواهیم کرد تا از بروز هرگونه مشکل برای مردم و متقاضیان در آینده جلوگیری شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام ویژه استاندار اردبیل در طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل تاکید کرد : مطابق سیاست های دولت سیزدهم سهم اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از برنامه ابلاغی ۴ ساله وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن برای ۷۹۱۲۳ خواهد بود که در حال حاضر از ۱۲۲هزار و دویست و نوزده ثبت نامی ، تعداد ۳۵ هزار و نهصد و پنجاه و یک متقاضی تایید نهایی شده و ۲۰ هزار و دویست و شصت و چهار متقاضی مبلغ ۸۰ میلیون تومان آورده خود را در شهر اردبیل واریز کرده اند .

    لازم به یادآوری است در پایان این بازدید سه ساعته سید حامد عاملی استاندار اردبیل با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاران فعال در اجرای طرح نهضت ملی مسکن بر رفع مشکلات فی مابین پیمانکاران با بانک های عامل تاکید کرد و افزود : همه مشکلات مطرح شده توسط پیمانکاران در این بازدید در اولین جلسه شورای مسکن استان طرح و پیگیری خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از الحاق ۲۲۷ هکتار زمین به محدوده ۱۱ شهر جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل خبر ...

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    نظرات کاربران